Relaties op de werkvloer

Str8_6

Well-known member
Zit nu al een paar weken in een ambetante situatie dat ik hier al eens gepost heb van een collega die een heel goeie vriendin geworden is maar die verliefd is op me.

Heb het haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat het niks kan worden tussen ons omdat ik gelukkig ben in mijn relatie maar het wel jammer zou vinden om haar als vriendin kwijt te zijn want we hadden/hebben wel een heel goeie band. Gisteren nog eens een uur gepraat met haar waar ze zei dat die gevoelens ook niet van de ene op de andere weg kunnen gaan en dat snap ik ook (vooral in mijn geval, because im hot 😁).

Probleem is dat ik constant moet opletten wat ik zeg of ze krijgt weer hoop dat er wat zal worden. Ik vrees ervoor dat het gaat eindigen in geen contact meer hebben waar ik toch ook wel veel hartzeer van zal hebben.

Heb er ook gewoon eerlijk mee geweest tegen mijn vrouw en dat ik het van mijn kant sowieso nooit meer zal worden. Ze zat er in het begin ook wel mee in dat ik ook gevoelens zou krijgen voor haar want ja het is ook wel een hele knappe en toffe. Maar weet wel dat ik er eerlijk over zou zijn en vertrouwt me dus ook wel.

Alleen heb ik dus geen idee hoe het zal uitdraaien. Binnenkort verlof, dus hopelijk dooft het dan uit doordat ze me niet meer iedere dag zal zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen heb ik dus geen idee hoe het zal uitdraaien. Binnenkort verlof, dus hopelijk dooft het dan uit doordat ze me niet meer iedere dag zal zien.
Ging jij niet ook worden overgeplaatst?
Dus dit probleem zal zichzelf wel oplossen zeker? Of ben je reeds overgeplaatst en is dit op uw huidige plaats :o

Ging jij niet ook worden overgeplaatst?
Dus dit probleem zal zichzelf wel oplossen zeker? Of ben je reeds overgeplaatst en is dit op uw huidige plaats :eek:
Ze gaat mee 🤦. We starten beide in september. Wel gelukkig op een andere dienst en op een paar km afstand.

Alleen heeft die nieuwe plaats nog meer de naam van relaties op het werk dus zet jullie maar schrap.

Laatst bewerkt:
Ze gaat mee 🤦. We starten beide in september. Wel gelukkig op een andere dienst.

Alleen heeft die nieuwe plaats nog meer de naam van relaties op het werk dus zet jullie maar schrap.
Ik zou er toch mee opletten. Er zijn al affaires gestart voor minder.
Hoort en ziet ge elkaar alleen op het werk of ook buitenuit?

Ik zou er toch mee opletten. Er zijn al affaires gestart voor minder.
Hoort en ziet ge elkaar alleen op het werk of ook buitenuit?
Zien enkel op het werk. Smiddags zorg ik er wel voor dat ik er niet alleen bij zit (buiten gisteren dan omdat ik toch wel eens wou weten hoe het nu juist zat).

Buiten het werk sturen we wel soms op messenger maar niet echt veel speciaals. Net zoals ik met andere vrienden/vriendinnen stuur.

Ik vind het vooral ambetant omdat haar man 2 jaar geleden verongelukt is en ze daarmee bij mij ook altijd terecht kon en daardoor hebben we wel een speciale band. Als ze soms eens een moeilijke dag heeft spreekt ze daar nog over. Daarom vind ik het dan moeilijk om te zeggen van "ja trek uw plan" want ze kan daar bij niemand veel mee terecht. Had da gewoon een collega geweest waar ik die band Niet mee had was het veel simpeler.

Vorig jaar ook zo 1 gehad en gewoon gezegd dat ze me moest gerust laten. Nuja wat er uit die haar mond kwam was ook gewoon vulgair en daar moeten ze bij mij niet mee afkomen.

Ze gaat mee 🤦. We starten beide in september. Wel gelukkig op een andere dienst en op een paar km afstand.

Ik heb het gevoel dat er geen politiezones zijn zonder waanzinnig rondgepoep. Als ik verhalen van bevriende agenten hoor dan vraag ik me oprecht af hoe de politie nog energie heeft om hun job uit te oefenen.

Ik heb het gevoel dat er geen politiezones zijn zonder waanzinnig rondgepoep. Als ik verhalen van bevriende agenten hoor dan vraag ik me oprecht af hoe de politie nog energie heeft om hun job uit te oefenen.
Niet alleen in politiezones hoor.
Als ik de verhalen hoor van sommige leerkrachten... Of bij de NMBS...

Sowieso lijkt de kans me groot dat mensen op hun werk affaires hebben, gezien het aantal uren dat ze er spenderen natuurlijk.

Dat lijkt me typisch dan nog iets meer het geval voor jobs waar je een soort sterk groepsgevoel kan krijgen, onregelmatige uren, speciale situaties, ...

Op elk kantoor zijn er volgens mij scheefpoepers maar als ik hoor dat 2 agenten die de security detail zijn van een beruchte beklaagde van een relatief recent terrorismeproces elkaar zijn gaan afrijden op de wc in het justitiepaleis stel ik mij wel wat extra vragen. :unsure:

Ik ben extra gemotiveerd om de regels te volgen zodat ik nooit de achterbank van een combi op politiewagen hoef aan te raken. Als ge daar met een blacklight overgaat moet ge een lasmasker opzetten om permanente oogschade te vermijden.

Ik hoor dat eigenlijk ook wel vaak van vrienden die agent zijn. Zelfs al tijdens de opleiding. @Str8_6 hoe denk je dat dat komt?

Ik denk dan: samen in dezelfde spannende situaties terecht komen = sterkere band opbouwen dan wanneer je naast iemand zit op kantoor.

Ik hoor dat eigenlijk ook wel vaak van vrienden die agent zijn. Zelfs al tijdens de opleiding. @Str8_6 hoe denk je dat dat komt?

Ik denk dan: samen in dezelfde spannende situaties terecht komen = sterkere band opbouwen dan wanneer je naast iemand zit op kantoor.
Misschien ook wel gemiddeld meer alfatypes (zowel man als vrouw) dan in andere beroepen, wat meer testosteron, veel knappe (sportieve) mensen, sterke groepsdynamiek met onregelmatige uren, je zit vaak en dicht op elkaar, het is bewezen dat mensen in stresssituaties elkaar aantrekkelijker vinden (beetje trauma bonding)...

Misschien ook wel gemiddeld meer alfatypes (zowel man als vrouw) dan in andere beroepen, wat meer testosteron, veel knappe (sportieve) mensen, sterke groepsdynamiek met onregelmatige uren, je zit vaak en dicht op elkaar, het is bewezen dat mensen in stresssituaties elkaar aantrekkelijker vinden (beetje trauma bonding)...
Kan ook wel kloppen. Tijdens de opleiding lig je ook wel te grapplen vrouwen en mannen door elkaar. Ik kan mij inbeelden dat als je dat nog nooit gedaan hebt dat een zekere spanning met zich meebrengt en je dat niet kan loskoppelen als zijnde een sport.

Alé, dat is toch wat ik soms uit de verhalen van de maten kan halen.

Vooral een cultuur die het toelaat. Als de oversten streng optreden zou het snel gedaan zijn, maar dat doen ze niet. De lokale politiezone hier is ook gewoon een bende konijnen...een van mijn vrienden is tientallen keren bedrogen geweest door zijn ex-vrouw (agente) met meerdere collega's.

Terug
Bovenaan