Mja ook wel deels doordat je dagelijks dingen ziet dat normale mensen niet te zien krijgen waardoor er ook veel dwaas gedaan wordt om het een beetje leefbaar te houden, je werkt shifts van 12u samen waaronder snachts ook, heel veel van die uren gewoon met 2 op pad waardoor je ook wel vlugger een heel goeie band creëert.
Nuja je hebt ook gewoon van die rondpoepers die ervan profiteren dat ze de nacht hebben ofzo, maar die zijn er bij ons toch Nie echt veel. Eigenlijk zijn de vrouwen bij ons slechter dan de mannen op dat vlak.
Zoals met haar nu ook. Wij hebben echt een heel goeie band. Van mij gaat het nooit meer zijn dan vriendschap, maar ik kan wel over alles praten met haar en omgekeerd. Ook omdat ik erbij was in mijn stage toen haar man verongelukt was en ook wel echt bezorgd was erover.
Hoe dat nu komt van haar weet ik niet, ze zegt dat het plots van de ene dag op de andere op haar gegooid werd vorige maand ergens toen we samen een ordedienst moesten doen. Als ze na die dienst naar huis reed was het haar precies overvallen dat ze dacht van wat is da hier nu? Nuja dat vind ik nog iets anders dan degene die voor de fun zitten rond te vogelen. Gevoelens krijgen voor iemand heb je niet in de hand, het is wat je ermee doet.
Nu het is de laatste tijd wel een beetje erover. Sinds ik daar weg ga is het plots de ene na de andere die komt zeveren bij me. Ze hebben nu een blad aan mijn deur gehangen van een film met mijn naam en eronder geschreven: dames profiteer ervan hij is bijna weg.