Coolguy
Well-known member
Deze zijn ook te combineren (PS/Nintendo)Vanaf woensdag is er een 2+1 gratis actie op alle PS4 en Nintendo Switch games bij Carrefour.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze zijn ook te combineren (PS/Nintendo)Vanaf woensdag is er een 2+1 gratis actie op alle PS4 en Nintendo Switch games bij Carrefour.
Deze zijn ook te combineren (PS/Nintendo)

Aanbod hangt echt van winkel tot winkel af, en enkel in de Hypermarkten van Carrefour.het aanbod online is wel maar pover![]()
Vandaag toch eens langs geweest in Oostakker.Aanbod hangt echt van winkel tot winkel af, en enkel in de Hypermarkten van Carrefour.
Online is het niet veel soeps maar de laatste switch en ps4/5 spellen staan wel in de rekken.
Klopt, alleen hun Switch-gamma zag er wat geplunderd uit, maae de populairdere games lagen er wel.In st denijs lag zowat alles er nog van games.
Nee, waarom misschienZijt gij professionele Bol referrer?![]()
? Ik krijg gewoon deals via mail en dan ben ik zo’n lieve jongen om dat met mijn mede-beyonders te delen 
Zo hoort het ookNee, waarom misschien? Ik krijg gewoon deals via mail en dan ben ik zo’n lieve jongen om dat met mijn mede-beyonders te delen
![]()

Awwwww,,, grouphuuuuuugNee, waarom misschien? Ik krijg gewoon deals via mail en dan ben ik zo’n lieve jongen om dat met mijn mede-beyonders te delen
![]()

Daarom dat ze Japan Studio gesloten hebbenKoop allemaal Returnal eens zodat Sony kansen blijft geven aan minder voor de hand liggende spellen.

Wanneer dat? Die hebben toch nog veel uitgebracht de laatste jaren en toch echt veel met succes?Daarom dat ze Japan Studio gesloten hebben
Benieuwd wat Housemarque nog uit zijn hoed zal toveren want Returnal is niet direct mijn genre![]()
Ze weten nu al dat ze em niet gaan verkocht krijgen anders xD