Returnal

Returnal

Ik had keer gelezen vandaag dat velen 3 de moeilijkste vonden en dan 5 en 6 redelijk chill. Nu er zijn al heel wat patches geweest dus kweet niet in hoeverre dat nog klopt als ook veel hangt af van je build. Bepaalde wapens zijn beter op bepaalde plaatsen en de ene zijn voorkeur kan dus al wat beinvloeden naar welke Biome beter of slechter ging ofc. Ik ga er nu van uit dat act 2 gewoon zwaarder gaat zijn dan 1.
Biome 3 is vooral lastig door die vreselijke drones, als je die met het verkeerde wapen tegenkomt kan dat een run killer zijn. Ik zou de 5e in elk geval niet chill noemen, maar het is ook niet overdreven moeilijk of zo, gewoon het juiste niveau van uitdaging.

Alles hangt in elk geval van de wapens af. Goeie traits unlocken op wapens als de Hollowseeker en vooral Electropylon Driver en je kan alles aan. Bepaalde andere wapens pik ik dan weer nooit op.

Biome 3 is vooral lastig door die vreselijke drones, als je die met het verkeerde wapen tegenkomt kan dat een run killer zijn. Ik zou de 5e in elk geval niet chill noemen, maar het is ook niet overdreven moeilijk of zo, gewoon het juiste niveau van uitdaging.

Alles hangt in elk geval van de wapens af. Goeie traits unlocken op wapens als de Hollowseeker en vooral Electropylon Driver en je kan alles aan. Bepaalde andere wapens pik ik dan weer nooit op.
k, cvkes. Heb nu altijd gespeeld met Holowseeker, maar heb er nog geen enkele deftige trait op. Dervoor even met de carbine gespeeld tot ik de holowseeker had. Die doet op zich zeer weinig DPS wel ook al had die veel damage stats. Maar de power er van komt idd van de traits die ik nog moet vinden/unlocken.

Klopt, wapen + randomisatie is gewoon een beetje geluk hebben.

Ik vond ook die hollow seeker Altijd 1 van de betere wapens. Een Shotgun heb ik dan bijna nooit gebruikt.

Nu, Returnal vond ik dat wel goed implementeren, dat bij elk wapengebruik je wapen toch wat sterker word. Als het je ene run niet lukt, misschien de volgende wel, omdat je wapen verbetert is.

Daily update van gisteren vergeten doen: Biome 4 cleared, so far alle 4 de bosses first try. Wel ben ik in Biome 4 eens gestorven de eerste keer net na act 1 te clearen, ik kreeg echt niks van items of wapens, zat ver aan het einde van de biome en ik had 0 artifacts, geen upgrades, niks... voelde precies aan of ik MOEST sterven. Heb dan eerst een een daily run gedaan voor de trophy en was 7de op de leaderboard. Derna 2de run act 2 begonnen en dan gecleared zoals ik al zei, nu op naar Biome 5, ik ben benieuwd.

Dit zo een prachtige game, maar kan dat niet spelen op mijn ps5 of ik moet alles aan 1 stuk doen, kan mijn ps5 niet meer in rustmodus zetten

Toch niet nog steeds uw eerste run :unsure:?
Neen, niet meer nu. Na dat act 1 gedaan is reset alles eh. Toen ik meteen verder ging na die reset, in die run ben ik in biome 4 gestorven opt einde. Dus ik ben tot het einde van biome 4 geraakt tot mijn eerste death. En nu met de run die daarop volgde zit ik nu in biome 6.

Als ik mijn ps in rist zet of in rust laat vallen en hem opstart, start hij op maar zinder beeld dan ben ik verplicht de powerkabel uit te trekken en dat is niet zo gezon hij moet dan steeds een data herstel doen.
Oei das ook vreemd probleem 🤔

Neen, niet meer nu. Na dat act 1 gedaan is reset alles eh. Toen ik meteen verder ging na die reset, in die run ben ik in biome 4 gestorven opt einde. Dus ik ben tot het einde van biome 4 geraakt tot mijn eerste death. En nu met de run die daarop volgde zit ik nu in biome 6.
:oops: Jij moet echt bovennatuurlijke skills hebben. Ik heb zeker 25 deaths gehad vooraleer ik ooit bij de eerste boss ben geraakt en dan nog eens hetzelfde voor ik die uiteindelijk kon verslaan. Ofwel ben ik gewoon zo slecht. :laugh:
Het is ondertussen maanden geleden dat ik nog gespeeld heb, maar ik zat toen aan de 2de boss. Daarbij geraken duurde ook een eeuwigheid want die Severed kickten toen ook al serieus mijn ass.

:oops: Jij moet echt bovennatuurlijke skills hebben. Ik heb zeker 25 deaths gehad vooraleer ik ooit bij de eerste boss ben geraakt en dan nog eens hetzelfde voor ik die uiteindelijk kon verslaan. Ofwel ben ik gewoon zo slecht. :laugh:
Het is ondertussen maanden geleden dat ik nog gespeeld heb, maar ik zat toen aan de 2de boss. Daarbij geraken duurde ook een eeuwigheid want die Severed kickten toen ook al serieus mijn ass.
Hahah, dat denk ik nu niet. Ik geloof wel in mensen die bepaalde zaken beter kunnen dan andere. Dit genre games ligt me gewoon goed, ook honderden uren in souls games gaat wel een invloed hebben hier op. Maar laat mij een Race game, of een Simulatie, of game zoals CS spelen en ik ben de laatste van de klas ze. Zo zaken kan ik dan weer totaal niet weinig ervaring en interesse in. Terwijl in dit soort game wel, my cup of thea gelijk ze zeggen. Met Hades had ik dat ook, was daar 2-3 keer gestorven ofzo en daarna 6-7 runs op rij gewonnen, reactie games in het genre dat ge AI paterns wat moet leren herkennen liggen me zeer goed omwille van de Souls ervaring, ook honderden uren ARPG's.

Kzou zeggen geef het nog eens een kans, pak vooral uwe tijd, zeker nu met de update dat ge het spel kunt pauseren. Niks forceert u om u te haasten, gewoon kamers ruste clearen, beetje nadenken welke items en gewoon elke regio grondig bezien daje niks mist. Das wa mijn advies bij deze en eigenlijk elke rogue.

Run nog niet kunnen afwerken vandaag, te laat begonnen. Denkt tbh (ib4 jinxed) dat ik de run niet meer kan verliezen. Zit al heel ver in Biome 6 met 250% HP, 5 healing items, +45% healing, nen astronaut, een goei wapen, +10% damage, +35% protection. Tzal al vreet moeten tegen gaan pijzek. Veel te veel healing en protection om echt onverwacht dood te gaan.

Terug
Bovenaan