3 is een kut biome echt een bepaalde mob die ik zo haat daar.Ben nog niet voorbij den 3 geraakt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 is een kut biome echt een bepaalde mob die ik zo haat daar.Ben nog niet voorbij den 3 geraakt
Biome 3 is vooral lastig door die vreselijke drones, als je die met het verkeerde wapen tegenkomt kan dat een run killer zijn. Ik zou de 5e in elk geval niet chill noemen, maar het is ook niet overdreven moeilijk of zo, gewoon het juiste niveau van uitdaging.Ik had keer gelezen vandaag dat velen 3 de moeilijkste vonden en dan 5 en 6 redelijk chill. Nu er zijn al heel wat patches geweest dus kweet niet in hoeverre dat nog klopt als ook veel hangt af van je build. Bepaalde wapens zijn beter op bepaalde plaatsen en de ene zijn voorkeur kan dus al wat beinvloeden naar welke Biome beter of slechter ging ofc. Ik ga er nu van uit dat act 2 gewoon zwaarder gaat zijn dan 1.
k, cvkes. Heb nu altijd gespeeld met Holowseeker, maar heb er nog geen enkele deftige trait op. Dervoor even met de carbine gespeeld tot ik de holowseeker had. Die doet op zich zeer weinig DPS wel ook al had die veel damage stats. Maar de power er van komt idd van de traits die ik nog moet vinden/unlocken.Biome 3 is vooral lastig door die vreselijke drones, als je die met het verkeerde wapen tegenkomt kan dat een run killer zijn. Ik zou de 5e in elk geval niet chill noemen, maar het is ook niet overdreven moeilijk of zo, gewoon het juiste niveau van uitdaging.
Alles hangt in elk geval van de wapens af. Goeie traits unlocken op wapens als de Hollowseeker en vooral Electropylon Driver en je kan alles aan. Bepaalde andere wapens pik ik dan weer nooit op.
Klopt, wapen + randomisatie is gewoon een beetje geluk hebben.Biome 3 is vooral lastig door die vreselijke drones, als je die met het verkeerde wapen tegenkomt kan dat een run killer zijn. Ik zou de 5e in elk geval niet chill noemen, maar het is ook niet overdreven moeilijk of zo, gewoon het juiste niveau van uitdaging.
Alles hangt in elk geval van de wapens af. Goeie traits unlocken op wapens als de Hollowseeker en vooral Electropylon Driver en je kan alles aan. Bepaalde andere wapens pik ik dan weer nooit op.
Toch niet nog steeds uw eerste runAlle Biome 6 here I am.
?Hoezo?, kan mijn ps5 niet meer in rustmodus zetten
Neen, niet meer nu. Na dat act 1 gedaan is reset alles eh. Toen ik meteen verder ging na die reset, in die run ben ik in biome 4 gestorven opt einde. Dus ik ben tot het einde van biome 4 geraakt tot mijn eerste death. En nu met de run die daarop volgde zit ik nu in biome 6.Toch niet nog steeds uw eerste run?
Als ik mijn ps in rist zet of in rust laat vallen en hem opstart, start hij op maar zinder beeld dan ben ik verplicht de powerkabel uit te trekken en dat is niet zo gezon hij moet dan steeds een data herstel doen.Hoezo?
Oei das ook vreemd probleemAls ik mijn ps in rist zet of in rust laat vallen en hem opstart, start hij op maar zinder beeld dan ben ik verplicht de powerkabel uit te trekken en dat is niet zo gezon hij moet dan steeds een data herstel doen.

Ja ik weet het, maar daarvoor ga ik hem niet opsturen, tis nu gewoon wat rekening mee houden, kan mss ook aan mijn tv liggen wie weet ( tis wel hetzelfde op alle hdmi poorten )Oei das ook vreemd probleem![]()
Neen, niet meer nu. Na dat act 1 gedaan is reset alles eh. Toen ik meteen verder ging na die reset, in die run ben ik in biome 4 gestorven opt einde. Dus ik ben tot het einde van biome 4 geraakt tot mijn eerste death. En nu met de run die daarop volgde zit ik nu in biome 6.
Jij moet echt bovennatuurlijke skills hebben. Ik heb zeker 25 deaths gehad vooraleer ik ooit bij de eerste boss ben geraakt en dan nog eens hetzelfde voor ik die uiteindelijk kon verslaan. Ofwel ben ik gewoon zo slecht. 
Hahah, dat denk ik nu niet. Ik geloof wel in mensen die bepaalde zaken beter kunnen dan andere. Dit genre games ligt me gewoon goed, ook honderden uren in souls games gaat wel een invloed hebben hier op. Maar laat mij een Race game, of een Simulatie, of game zoals CS spelen en ik ben de laatste van de klas ze. Zo zaken kan ik dan weer totaal niet weinig ervaring en interesse in. Terwijl in dit soort game wel, my cup of thea gelijk ze zeggen. Met Hades had ik dat ook, was daar 2-3 keer gestorven ofzo en daarna 6-7 runs op rij gewonnen, reactie games in het genre dat ge AI paterns wat moet leren herkennen liggen me zeer goed omwille van de Souls ervaring, ook honderden uren ARPG's.Jij moet echt bovennatuurlijke skills hebben. Ik heb zeker 25 deaths gehad vooraleer ik ooit bij de eerste boss ben geraakt en dan nog eens hetzelfde voor ik die uiteindelijk kon verslaan. Ofwel ben ik gewoon zo slecht.
Het is ondertussen maanden geleden dat ik nog gespeeld heb, maar ik zat toen aan de 2de boss. Daarbij geraken duurde ook een eeuwigheid want die Severed kickten toen ook al serieus mijn ass.

Zou eens moeten kijken op mijn PS zelf of als ik dood ben of de run af heb in mijn schip. Ik denk 10-12 uur als ik een gok zou moeten maken.Hoeveel uur hebt ge nu gespeeld @bunkerbudy? Bij mij duurde dat een 40 uur eer ik de 6 biodomes uit had ofzo![]()