Rock Werchter 2026

21 Pilots heb ik niks mee, maar die andere 3 namen kijk ik al zeer erg naar uit.
Als ze op dit elan doorgaan wordt het een leuke editie!

Edit: net even verder gekeken in men info en yup, nu weet ik de volledige line up van de main de donderdag. Ik haat de headliner, co headliner nog niet live gezien, spreekt me wel aan al zou ik er geen los ticket voor kopen. Sub, mja nee eig niet .. eig balen als ik vergelijk met de reeds gekende namen de andere dagen zelfs :headshake:

Dan ben ik toch een pak gelukkiger met de line up van Parklife.

Laatst bewerkt:
En nog Lorde als 2e headliner en Lumineers als 3e.

Dat is totaal niet bevestigd. Gewoon een gerucht dat komt van iemand die het 'zou hebben zien staan op een computerscherm'.

Sorry, maar ik geloof er nog niks van tot ik die sukkels van 'Hey Ho' aangekondigd zie worden.

The Prodigy als headliner op donderdag. Ik weet niet wat dit nog voorstelt na de de dood van Flint.
Maar ik heb ze nog nooit gezien, de vorige keer dat ze op Werchter stonden en ik er was zat ik al terug op de camping. Dus toch ook wel benieuwd naar.

Het lijkt me nu toch wel een editie te worden die meer het oudere publiek zal aanspreken. Terwijl dit jaar nog gezegd werd (lees hoog van de toren geblazen) dat ze volop willen vernieuwen. Heeft de jongere generatie dit jaar te weinig verteerd of waar ligt dat dan aan?

The Prodigy als headliner op donderdag. Ik weet niet wat dit nog voorstelt na de de dood van Flint.
Maar ik heb ze nog nooit gezien, de vorige keer dat ze op Werchter stonden en ik er was zat ik al terug op de camping. Dus toch ook wel benieuwd naar.

Het lijkt me nu toch wel een editie te worden die meer het oudere publiek zal aanspreken. Terwijl dit jaar nog gezegd werd (lees hoog van de toren geblazen) dat ze volop willen vernieuwen. Heeft de jongere generatie dit jaar te weinig verteerd of waar ligt dat dan aan?
Je moet ook geluk hebben met wat er tourt natuurlijk en als je een jaar alles van tiktok in 1 keer boekt,…

Sam Fender zullen ze ook niet meer riskeren

The Prodigy jaren geleden (moet al meer dan 10 jaar geleden zijn, amai) op Pukkelpop gezien en dat was echt een bom van een show destijds. Was wel nog met Flint en een wat jongere versie van hen, maar ik zou het toch zeker nog eens checken moest ik daar zijn.

K zou het nooit op plaat opleggen, maar live was dat een bom aan energie, was hét optreden van het festival. Tijdens voodoo people stak er iemand bengaals vuurwerk af, waarna er giga circle pit ontstond rond dat vuur en iedereen collectief "zijn shit" verloor, echt gek.

Terug
Bovenaan