Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan zou ik denken dat er meerdere renners iets voorhebben daar maar de rest van de het peleton rijdt daar zonder problemen door. Echt bizarre valpartijMisschien zoals VDP indertijd, een put in het wegdek?
Zijn drinkbus is daar in gevallen, zodat het gevuld was?Dan zou ik denken dat er meerdere renners iets voorhebben daar maar de rest van de het peleton rijdt daar zonder problemen door. Echt bizarre valpartij
leek me precies ook dat ze elkaar raakten afgaande op helicopter beeld, vreemdGaan ze nu diezelfde herhaling blijven tonen? Aan de reactie van Vingegaard te zien, die niet doorrijdt, vermoed ik dat Vingegaard tegen het wiel van Evenepoel rijdt... maar dan is het vreemd dat de voorste man neer gaat en de 2de recht blijft...
EDIT: nvm, geen contact volgens Vingegaard zelf.

Idd, en nu ga je remco weer niet op volle kracht mano a mano tegen Vingegaard kunnen zien. Ist geen slechte voorbereiding in de winter (vorig seizoen) dan ist de rit die hem ni ligt (bergrit in de UAE tour dit jaar) of nog ni op hoogtestage geweest of de hitte of een rit met heel de dag regen/kou of een val of of of.... en zo is het altijd wel iets en blijf je als wielerliefhebber gefrustreerd achter. Hetzelfde met Van Aert de afgelopen jaren.Precies de Wout van aert ziekte, altijd en overal vallen. Is bij vdp en pogacar toch een stuk minder.. En als die vallen, hebben ze toch een pak minder schade. Da's ook de kunst dan..

Vingegaard doet dit niet voor ritwinst maar voor eindwinnaar, daar zou Remco beter eens een voorbeeld aan nemen. Nuja als het deze ronde weer niet lukt weten we toch waar het aan zal liggen.
Dit is ook gewoon Remco zijn terrein (het vlakke) dus toch logisch dat Vingegaard niet 100% staat te springen om over te nemen. Als Remco dan in het slot wegspringt is het gewoon debiel gereden vanuit zijn oogpunt.
Heb het niet gezien, maar heeft Vingegaard nu serieus niet overgenomen?
Good ol’ Remco
En geef hem is ongelijk, voor iemand van dat kaliber, bang van zijn eigen schaduw die Vingego.
Kerel/Visma is meer bezig met potentieel paar bonis verliezen dan de glorie van ritwinst, triestige plant ugh![]()

Heb het niet gezien, maar heeft Vingegaard nu serieus niet overgenomen?
Ff laatste 5 km gezien op YT. Geen meter kopwerk, wauw, triest ...
Geef mij 1 goeie reden waarom Vingegaard hier vol zou moeten overnemen? Waarom zou je vol meerijden op het vlakke met de meest aerodynamische renner van het hele peloton terwijl uw terrein er pas aankomt vanaf morgen?
Good ol’ Remco
En geef hem is ongelijk, voor iemand van dat kaliber, bang van zijn eigen schaduw die Vingego.
Kerel/Visma is meer bezig met potentieel paar bonis verliezen dan de glorie van ritwinst, triestige plant ugh![]()

Eerlijk waar... nooit koersen => Parijs-Nice 2026 - Stage 5. Parijs-Nice 2026 - Stage 8... mannekes lief, kijk je ook nog zelf naar die wedstrijden of lees je gewoon de zwart, geel, rood gekleurde stukjes Sporza proza?...Kerel durft nooit eens koersen, zit altijd te rekenen ugh.
Zet hier een Pidcock, Torito, Seixas, Ayuso of Armstrong bij en die rijden 200% altijd mee. Ik noem Pogi niet, want het is natuurlijk makkelijk meegaan, als je bijna in elke situatie, een niveau sterker zijt dan alleman.