Ronde van Catalonië 23/03 - 29/03

Wie wint er?

• Vingegaard

Stemmen: 12 85,7%
  • Almeida

Stemmen: 0 0,0%
  • Evenepoel

Stemmen: 2 14,3%
  • Pidcock

• Lipowitz

• Uijtdebroeks!

• Iemand anders

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .
Gaan ze nu diezelfde herhaling blijven tonen, waarop niks te zien is? Aan de reactie van Vingegaard te zien, die niet doorrijdt, vermoed ik dat Vingegaard tegen het wiel van Evenepoel rijdt... maar dan is het vreemd dat de voorste man neer gaat en de 2de recht blijft...

EDIT: nvm, geen contact volgens Vingegaard zelf.
EDIT2: waarschijnlijk gaat hij wel dezelfde tijd krijgen vermoed ik maar je kan je ergens wel afvragen of de 5km regel hier van toepassing is :unsure:

Laatst bewerkt:
Gaan ze nu diezelfde herhaling blijven tonen? Aan de reactie van Vingegaard te zien, die niet doorrijdt, vermoed ik dat Vingegaard tegen het wiel van Evenepoel rijdt... maar dan is het vreemd dat de voorste man neer gaat en de 2de recht blijft...

EDIT: nvm, geen contact volgens Vingegaard zelf.
leek me precies ook dat ze elkaar raakten afgaande op helicopter beeld, vreemd :S

Kerel van eurosport zit te lullen dat ie op een paal is gereden, ligt het het aan mij of ligt die kerel te ijlen? Paal welke paal? :oink:

ding op de strepen is wrs zijn drinkbus gok ik

edit: Blijkbaar door nen put controle over stuur kwijt net wanneer hij naar guidon wou, het zit ook niet mee :S :S

Laatst bewerkt:
Precies de Wout van aert ziekte, altijd en overal vallen. Is bij vdp en pogacar toch een stuk minder.. En als die vallen, hebben ze toch een pak minder schade. Da's ook de kunst dan..

Precies de Wout van aert ziekte, altijd en overal vallen. Is bij vdp en pogacar toch een stuk minder.. En als die vallen, hebben ze toch een pak minder schade. Da's ook de kunst dan..
Idd, en nu ga je remco weer niet op volle kracht mano a mano tegen Vingegaard kunnen zien. Ist geen slechte voorbereiding in de winter (vorig seizoen) dan ist de rit die hem ni ligt (bergrit in de UAE tour dit jaar) of nog ni op hoogtestage geweest of de hitte of een rit met heel de dag regen/kou of een val of of of.... en zo is het altijd wel iets en blijf je als wielerliefhebber gefrustreerd achter. Hetzelfde met Van Aert de afgelopen jaren.

Zucht, daar gaan we weer met het vallen en blessures. Nu hadden we eens kunnen zien wat hij waard was tegen Vingegaard.

Vingegaard doet dit niet voor ritwinst maar voor eindwinnaar, daar zou Remco beter eens een voorbeeld aan nemen. Nuja als het deze ronde weer niet lukt weten we toch waar het aan zal liggen.

Dit is ook gewoon Remco zijn terrein (het vlakke) dus toch logisch dat Vingegaard niet 100% staat te springen om over te nemen. Als Remco dan in het slot wegspringt is het gewoon debiel gereden vanuit zijn oogpunt.

Als ge ziet wat een versnelling Evenepoel zet en hoeveel moeite Vingegaard moet doen voor in het wiel te blijven vind ik het niet meer als logisch dat die niet even gaat overpakken, is 100% terrein van Evenepoel... Wat gaat die overnemen die zijn tong hangt al op de grond om te kunnen volgen...
Dat Evenepoel op Vingegaard zijn terrein eens overneemt... Ow wacht...

Vingegaard doet dit niet voor ritwinst maar voor eindwinnaar, daar zou Remco beter eens een voorbeeld aan nemen. Nuja als het deze ronde weer niet lukt weten we toch waar het aan zal liggen.

Dit is ook gewoon Remco zijn terrein (het vlakke) dus toch logisch dat Vingegaard niet 100% staat te springen om over te nemen. Als Remco dan in het slot wegspringt is het gewoon debiel gereden vanuit zijn oogpunt.

Sure dat Jonas altijd long-term in gedachten heeft, vandaar ook zijn palmares, en misschien moet Remco ook meer zijn temperament* in gedrang houden, maar het is niet alsof de Deen niet kan hardrijden of nog nooit een sprint gewonnen heeft..

(*eigenlijk hadden ze beter samengewerkt met dat ganse groepke en zo almeida op afstand gezet, die zat ni bij eerste groep denk ik toen het brak)

Dat ge in een grote ronde u verschuilt achter tactiek en u intoomt kan ik nog begrijpen e.g. Rit 9 Tour 2024,
maar in iets van een week. Kerel gaat zich niet compleet naar de filistijnen rijden met gewoon 30 km mee te draaien, 2-voudig tourwinnaar onwaardig wat mij betreft. Kerel durft nooit eens koersen, zit altijd te rekenen, ugh.

Zet hier een Pidcock, Torito, Seixas, Ayuso of Armstrong bij en die rijden 200% altijd mee. Ik noem Pogi niet, want het is natuurlijk makkelijk meerijden, als je bijna in elke situatie, een niveau sterker zijt dan alleman.

Good ol’ Remco :tongue:

En geef hem is ongelijk, voor iemand van dat kaliber, bang van zijn eigen schaduw die Vingego.
Kerel/Visma is meer bezig met potentieel paar bonis verliezen dan de glorie van ritwinst, triestige plant ugh :S
Heb het niet gezien, maar heeft Vingegaard nu serieus niet overgenomen? :unsure:

Ff laatste 5 km gezien op YT. Geen meter kopwerk, wauw, triest ...

Laatst bewerkt:
Heb het niet gezien, maar heeft Vingegaard nu serieus niet overgenomen? :unsure:

Ff laatste 5 km gezien op YT. Geen meter kopwerk, wauw, triest ...

Evenepoel trok door op 25km van de streep toen duurde hte een tijdje voor Vingegaard overnam en op zo'n 10-12km van de streep stopte hij er weer mee en heeft hij toen tot aan de val de ganse tijd in het wiel gezeten.

Na de finish zei hij dat ze hier met een andere tactiek waren. Verbaasde me eigenlijk dat hij toch bijna de helft van de vlucht wel meereed.

Good ol’ Remco :tongue:

En geef hem is ongelijk, voor iemand van dat kaliber, bang van zijn eigen schaduw die Vingego.
Kerel/Visma is meer bezig met potentieel paar bonis verliezen dan de glorie van ritwinst, triestige plant ugh :S
Geef mij 1 goeie reden waarom Vingegaard hier vol zou moeten overnemen? Waarom zou je vol meerijden op het vlakke met de meest aerodynamische renner van het hele peloton terwijl uw terrein er pas aankomt vanaf morgen?

Zoals @Slackmans vorige pagina al zei voor die val: dit was gewoon een domme move, daar hoeft Vingegaard zich dan toch niet 100% in te smijten? Je kan hier met Bora/Visma de gas vol open draaien en andere GC contenders gewoon al een ferm kan slaag geven nog voor we echt aan het klimwerk komen. Dit was gewoon weer classic Remco: dagenlang zenuwachtig liggen doen in ritten waar je geen klassement kan winnen, enkel verliezen... en voor wat? Een paar seconden hoop en al? Of zag hij dit als zijn laatste kans om een rit te winnen voor Vinegaard de rest van de ritten opkuist? :unsure:

Je moet het toch maar doen: door je eigen zenuwachtig gedoe op uw gezicht gaan, nadien wat gratuit steken uitdelen naar een concurrent waar je enkel in je dromen je voet denkt naast te kunnen zetten als ronderenner en dat alles nadat die concurrent dan ook nog eens héél braaf een zo goed als zekere zege weg geeft omdat hij niet van de situatie wil profiteren... beschamend gedrag toch weeral. Niet dat er iemand nog van verschiet natuurlijk. Chivalry isn't just dead, Remco kent de betekenis van het woord niet eens.

...Kerel durft nooit eens koersen, zit altijd te rekenen ugh.

Zet hier een Pidcock, Torito, Seixas, Ayuso of Armstrong bij en die rijden 200% altijd mee. Ik noem Pogi niet, want het is natuurlijk makkelijk meegaan, als je bijna in elke situatie, een niveau sterker zijt dan alleman.
Eerlijk waar... nooit koersen => Parijs-Nice 2026 - Stage 5. Parijs-Nice 2026 - Stage 8... mannekes lief, kijk je ook nog zelf naar die wedstrijden of lees je gewoon de zwart, geel, rood gekleurde stukjes Sporza proza?

We hebben trouwens al gezien op onder andere het EK hoe dat ging voor Ayuso... zichzelf voorbij rijden om zich niet te laten kennen en dan een pattat krijgen van 4 minuten. Top, sterk gereden.
En hoe je Armstrong hier zelf bij sleurt, I don't even... Armstrong of all people, de man die figure of speech juist even uit Amerika kwam overgevlogen om de Dauphiné en de Tour te rijden om zich dan een jaar niet meer te laten zien. En die Tours dan ook nog won met een tijdritje links en een aankomst bergop rechts. Wat was daar dan exact attractief aan? Buiten het feit dat hij andere renners en omkaderend persoon afdreigde en chanteerde? :unsure:

Terug
Bovenaan