Saros

Ik zou deze graag preorderen, iemand ervaring om dit vanuit Frankrijk te laten afkomen? Best dan Amazon (alhoewel ik die liever niet gebruik) of een andere?

Maakt niet zoveel uit dat het een beetje later hier is dan.

Was Returnal zo goed dat bij deze game al op voorhand gezegd wordt dat het GOTY zal worden?
Ik vind dit er zo gedateerd uitzien met die flashy energiepatronen die de bazen afvuren. Doet mij denken aan Contra op de NES:)

scontra-241023-181535.png

Ziet er toch weer re-te cool uit. Ik denk dat ge gewoon moeite hebt omdat een videogame er als een.. videogame uitziet? Ik zie er alvast niets gedateerd aan :p

Was Returnal zo goed dat bij deze game al op voorhand gezegd wordt dat het GOTY zal worden?
Ik vind dit er zo gedateerd uitzien met die flashy energiepatronen die de bazen afvuren. Doet mij denken aan Contra op de NES:)

Sowieso, beste spel op PS5 en top 5 aller tijden voor mij in ieder geval.

Ik hoop dat er geen problemen zijn bij de levering. Heb deze besteld op bol en wil echt wel donderdag er aan beginnen.

Ik zou hem graag spelen maar ik denk dat ik weer tegen een hoop frustraties ga lopen, lees dan vooral de moeilijkheidsgraad.

Verhaal spreekt me aan, maar dat snelle heen en weer gespring zal niets voor mij zijn denk ik.

In Pragmata zit daar ook een snelheid in van handelen, maar kan je op casual spelen. Wat nog doenbaar is.

Hier helaas niet… twijfel twijfel 🤔

… twijfel twijfel 🤔
Ik ben ook verre van sterk in deze games. Maar ik begin er altijd wel ietwat "tactisch" aan en hou er rekening met da'k de eerste week of twee op zijn minst elke dag een degelijke run kan proberen. Kruipt dan toch altijd wel heel wat makkelijker in de vingers.

Ge moet natuurlijk wel een beetje de honger hebben naar een uitdaging, en weten dat op uw muil gaan, er bij hoort :p

Toch jammer dat ze echt niets zeggen over co op.

Ideale game in co op en zo Returnal kunnen uitspelen.

Zo nog zoveel meer verkopen

Ik zou hem graag spelen maar ik denk dat ik weer tegen een hoop frustraties ga lopen, lees dan vooral de moeilijkheidsgraad.

Verhaal spreekt me aan, maar dat snelle heen en weer gespring zal niets voor mij zijn denk ik.

In Pragmata zit daar ook een snelheid in van handelen, maar kan je op casual spelen. Wat nog doenbaar is.

Hier helaas niet… twijfel twijfel 🤔
Saros heeft een heleboel permanente upgrades (zoals o.a. betere heals) die je kunt unlocken. Plus Carcosan Modifiers die het spel ofwel makkelijker (bijvoorbeeld meer schade op vijanden aanrichten) ofwel moeilijker maken naargelang je eigen persoonlijke voorkeuren. Het spel geeft je relatief vroeg toegang tot deze features.

If you want to make the rest of the journey to Platinum significantly easier, you can go into Settings > Gameplay > turn on “Unlimited Protection Modifiers”. This will allow you to enable protection modifiers without having to balance them out with trial modifiers. Even with this you cannot turn on all protection modifiers as you are limited to 6, so of the ones you initially have unlocked, the best are:

1. Damage Enhancement III
  2. Armor Enhancement III
  3. Corruption Reduction III
  4. Corruption Cleanse Enhancement II
  5. Artifact Immunity
  6. Artifact Enhancement
but you will need to play through the first 2 areas before you can access this

Jup, staat op men lijstje na Pragmata. Returnal klikte niet helemaal met mij, maar ik wil hier nog eens proberen. Tis ook toegangkelijker naar het schijnt dus zelfs scrubs zoals mij moeten makkelijk verder kunnen geraken. :woohoo:
Nice, ja las het ook, veel toegankelijker dan Returnal. Ik wacht tot je klaar bent hahahah xD

Terug
Bovenaan