Saros

Al lang geen games meer op release gekocht. Waar doet men dit nu best?
Eerste wat je kan doen is tweakers pricewatch checken voor de beste prijs. Niet alle webshops zijn opgenomen in de pricewatch, dus het kan ook de moeite zijn om te kijken bij Dreamland of FNAC. Zij hadden bvb Pragmata voor "maar" €55 op PS5 kort na launch. Je kan ook checken op Hagglezon om te zien of een van de amazon-varianten de game aanbiedt voor een goedkopere prijs.

Veel mensen hebben via hun werk ook nog korting op shops zoals bol en FNAC met vouchers die je kan kopen om 5 - 6% van de prijs af te doen.

Bezorging is echter altijd een gok... Amazon gebruikt colis privé en die mensen halen meestal hun deadline in mijn ervaring, maar ze kloppen vaak nog 19u aan op uw deur als ze uw adres kunnen vinden. Bpost dat alweer lokale stakingsacties, de kwaliteit van je lokale postNL-bezorger... bij bol is het soms Bpost, soms PostNL die de bezorging doet en dat kan je nooit voor de aankoop weten.

EDIT: Saros op amazon.FR voor €62 met gratis verzending... Ge hebt de game niet op launch en het is een Franstalige case, maar ik denk niet dat je hem snel goedkoper vindt(nieuw).

Laatst bewerkt:
Iemand besteld bij Bol al een mail in verband met levering gehad? Ik heb er niks niks van gehoord, en zou jammer zijn te moeten wachten met het verlengd weekend.

Iemand besteld bij Bol al een mail in verband met levering gehad? Ik heb er niks niks van gehoord, en zou jammer zijn te moeten wachten met het verlengd weekend.
Nog niets. Fingers crossed...

Edit: gisterenavond toch nog mail gehad dat het verzonden werd via Bpost... RIP, pakje staat nog steeds "in voorbereiding" met melding "beperkte vertragingen mogelijk" dankzij staking acties...

Edit edit: track&trace toch bijgewerkt en ze leveren normaal vandaag
:woohoo:

Laatst bewerkt:

Mijne bol geannuleerd omdat ik nog niks gehoord had en ga morgen ophalen in Mediamarkt vanaf 14u.

Gisteren bij Coolblue besteld, vandaag aangekregen, wel dure prijs (75) maar vond het precies niet goedkoper. Vanavond uittesten ze :)

Lap ben al gestorven, rotspel!

Nee ff serieus, ziet er wel echt fantastisch uit, beweegt zalig, en die muziek is weer fenomenaal.

En, hoe verloopt het hier bij iedereen?

Een groot verschil met Returnal is wel dat ik hier een run doe van een dikke 30 min en dan even iets anders, kan perfect hier

2 deaths nodig gehad voor the prophet, regende wel keiveel hp, geen idee hoe of welke powerups ik opgeraapt heb.

Ja hier net hetzelfde, 4 deaths in totaal.

Kan nog geen inschatting maken of ik deze beter ga vinden dan Returnal. Het is natuurlijk meer van hetzelfde dus minder speciaal dan Returnal. Wel iets beter uitgewerkt tot nu toe naar mijn gevoel.

End credits na 35 uur en 33 deaths. Nu nog cleanup voor de platinum. Wat een topspel weer.

Jammer dat deze zo onder de radar blijft en minder goed verkoopt, blijkbaar nog niet mainstream genoeg. Ik geraak dan weer niet door de souls franchise en die verkoopt wel een pak beter.

Souls is de oude wereld en het level design ook wel van stevige kwaliteit dat mensen over de streep trekt om hunzelve te pijnigen.
En het "ziet" er niet zo moeilijk uit. Zeker in trailers etc.

Returnal/Sarus is ietwat abstract en futuristisch. Zie je de bommenbarrage in de trailers en ik hoor al het meerendeel van gamers hun kont toeknijpen want het ziet er hard uit.

Souls is de oude wereld en het level design ook wel van stevige kwaliteit dat mensen over de streep trekt om hunzelve te pijnigen.
En het "ziet" er niet zo moeilijk uit. Zeker in trailers etc.

Returnal/Sarus is ietwat abstract en futuristisch. Zie je de bommenbarrage in de trailers en ik hoor al het meerendeel van gamers hun kont toeknijpen want het ziet er hard uit.

Wat jij nu beschrijft is net wat mij over de streep trok om Returnal te spelen. Ik vind die setting fantastisch zoals in de beste sci-fi films.

Voor de mensen die nog twijfelen: het is gewoon een kwestie van oefenen en beter worden. Opeens klikt het en dan is het genieten.

Ik heb Returnal al snel afgezet, hoewel ik het cool vond. Maar ik kwam echt nergens, en vond het te moeilijk of te ondoorzichtig. Ik vind er ook niks aan dat ik alles opnieuw moest doen (en de weg vinden is altijd mijn probleem 🙈 )

Maar nu ik iedereen zo lyrisch zie, twijfel ik weer. En spreekt die Saros me wel aan. Is die even moeilijk? Of wat toegankelijker?

Ik heb Returnal al snel afgezet, hoewel ik het cool vond. Maar ik kwam echt nergens, en vond het te moeilijk of te ondoorzichtig. Ik vind er ook niks aan dat ik alles opnieuw moest doen (en de weg vinden is altijd mijn probleem 🙈 )

Maar nu ik iedereen zo lyrisch zie, twijfel ik weer. En spreekt die Saros me wel aan. Is die even moeilijk? Of wat toegankelijker?

Bij Saros kan je wat spelen met opties om het “makkelijker” te maken. Maar daar ben ik voorlopig van af gebleven. En je moet andere zaken ook wel moeilijker maken bij die opties om de balans te bewaren.

Bij Saros veranderen de werelden ook niet zo hard als bij Returnal, het gaat sneller bekend voorkomen. Daarom dat je je weg niet vond bij Returnal, de werelden waren soms compleet anders met een paar zaken die wel consequent blijven.

De voldoening als je de eerste eindbaas hebt verslagen bij Returnal zorgt voor een high waardoor je gaat blijven teruggaan. Maar it takes time and practice.

Terug
Bovenaan