Ghostky
New member
Yep vanwege de Covid. Spijtig eigenlijk want ik had hier wel redelijk wat uren voor getrained.De sporttesten zijn nog steeds afgeschaft zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep vanwege de Covid. Spijtig eigenlijk want ik had hier wel redelijk wat uren voor getrained.De sporttesten zijn nog steeds afgeschaft zeker?
Hoezo onbeleefd?Vraagske, waren ze bij jullie ook zo onbeleefd in Neder-over-heembeek?
Goh. Denk niet dat ge kunt verwachten dat ze bij u bij defensie in de watten gaan leggen. Tegen mij waren al die militairen wel kortaf maar denk dat alles daar ook gewoon vooruit moet gaan.Vraagske, waren ze bij jullie ook zo onbeleefd in Neder-over-heembeek?
Ben je uiteindelijk bij defensie beginnen werken dan of heb je een andere job?Nee twas gewoon boertig. Maar dat ligt wel al jaren achter me. Misschien slechte dag.
Nee, had de testen gedaan en geslaagd maar niet bij de x beste. Dus moest wachten op volgende lichting, en toen kwam er een nieuw academiejaar aan. Heb me dan ingeschreven voor een bachelor en sindsdien gebleven in het academische. Misschien dat ik na mijn doctoraat nog eens pols bij defensie. Ze zoeken soms antropologen.Ben je uiteindelijk bij defensie beginnen werken dan of heb je een andere job?
De droom is sfg officier maar als ik realistisch ben weet ik dat ik niet sportief genoeg ben.Of als reservist he. Dan kan je het combineren.
Bij mij waren ze zeer beleefd en vriendelijk ze hadden wss een slechte dag.Vraagske, waren ze bij jullie ook zo onbeleefd in Neder-over-heembeek?
maar wel leuk om de anderen zo al wat te leren kennen. En gratis broodje 's middags
volgende stop is de MIF en GPO in juli.
Maar ik vind het wel leuk, het is heel leerrijk en ik ben fysiek nog helemaal in orde. Volgende week bivak. Het valt ook op dat praktisch iedereen in mijn peloton hooggeschoold en succesvol is.Hoe streng zijn ze op het testen van gehoor?Mijn testen zijn zeer vlot verlopen.
De eerste dag ben ik goed door de medische screening geraakt. Het was wel op het nippertje met mijn gehoor. In de namiddag zijn de computertesten ook vlot verlopen. Hiervoor heb ik een 14/20 voor gehaald.
Op het einde van de dag kreeg ik te horen dat ik door mocht naar het psychologisch gesprek die zelfde week.
Dit is ook zeer goed verlopen en heb hier een 11/20 voor gehaald. (het gemiddelde is 9/20)
Nu is het nog wachten tot in Juli om te weten of ik bij de selectie zit.
De gehoortesten zijn zoals bij de dokter, ze zetten u in een cabine en je hoort pieps. Ik had wat gehoorschade aan mijn linkeroor, maar desondanks was alles toch in orde.Hoe streng zijn ze op het testen van gehoor?

Redelijk streng heb zelf 2 maal de test voor gehoor moeten doen.Hoe streng zijn ze op het testen van gehoor?