Seks op openbare plaatsen

De laatste tijd vrij vaak in de auto van de buurvrouw in de ochtend voor het werk, langs de kant van de weg.

De plaatselijke sauna hier krijgt toch ook wel wat zaad te verwerken op dagdagelijkse basis. Dat is toch vrij vaak dat ik daar het stoombad binnenga om dan snel twee venten uit mekaar te zien springen, al is dat vooral in de namiddag als er minder volk is. In de avond als er veel volk zit, zit dat stoombad vol met 20 venten, maar is er toch altijd een oude vent die daar open en bloot aan zijn sjarel zit te trekken. Maar oh wee als ik dan zonder een tweede handdoek in de Finse sauna ga zitten, dan krijg ik geklaag dat ik onhygienisch bezig ben :rofl:
Dan toch terug begonnen met de buurvrouw?

Dan toch terug begonnen met de buurvrouw?

Had dat toch al elders op het forum laten weten, je moet je abonneren op mijn posts zodat je op de hoogte blijft!

Voor zover ik kon oordelen, leek ze mij moeite te doen om het geheim te houden, dus zijn we verder gegaan. Één à twee keer per week langs de kant van weg in de ochtend voor het werk, soms een vluggertje en soms een BJ. Ze vroeg paar weken terug zelfs of we niet gewoon alletwee eens een dag vrij konden nemen en ergens een hotelkamer huren voor een dag, om ook naast de sex iets leuk met elkaar te doen, maar heb dat afgewezen met de melding dat het voor mij puur om de sex te doen is, en ze was wel teleurgesteld maar de dag daarna kreeg ik gewoon weer mijn BJ, dus ja, het gaat goed.

De laatste tijd vrij vaak in de auto van de buurvrouw in de ochtend voor het werk, langs de kant van de weg.

De plaatselijke sauna hier krijgt toch ook wel wat zaad te verwerken op dagdagelijkse basis. Dat is toch vrij vaak dat ik daar het stoombad binnenga om dan snel twee venten uit mekaar te zien springen, al is dat vooral in de namiddag als er minder volk is. In de avond als er veel volk zit, zit dat stoombad vol met 20 venten, maar is er toch altijd een oude vent die daar open en bloot aan zijn sjarel zit te trekken. Maar oh wee als ik dan zonder een tweede handdoek in de Finse sauna ga zitten, dan krijg ik geklaag dat ik onhygienisch bezig ben :rofl:
Toen ik trainer was bij Healthcity en moest afsluiten liep ik extra hard de trap op en trok ik de deur van de kleedkamer expres wat langzamer open om de koppeltjes tijd te geven uit elkaar te gaan. Toch paar keer wat volk betrapt.

Met men eerste echte vriendinneke (16 jaar) het betere hand en vinger werk op een lokale fuif midden in de weide tussen best wel wat volk en nadien (was al bijna licht dus schat een uur of 5u30/6u) tegen de gevel van haar ouderlijke woning in een doodlopende straat.

Nadien met dezelfde in de bosjes in’t park.

En af een toe een blowjob in een pas kotje van ne winkel of kleedkamer van openbaar zwembad.

Met de huidige vriendin hetzelfde maar dan ergens tegen de zijgevel van een café. Jaar of 20 geleden ondertussen.

Nadien af en toe blowjob tijdens het rijden of op ne parking naar huis maar is ondertussen ook al zeker 15 jaar geleden.

Wow triestig al 15j geen spanning meer.
Hoe hou je dat vol?

Ik denkt dat er veel mensen baat gaan hebben aan je tips

Hoe hou je dat vol?

Hij zegt toch niet: “geen spanning meer”. Hij zegt, kort door de bocht: “15-20 jaar geleden sinds laatste keer seks op openbare plaatsen”. Het een betekent niet per se het andere, toch?

Hoe hou je dat vol?

Exact wat @Ednolb dus zegt, +\- we 15 jaar geleden zijn we gaan samenwonen dus seks op openbare plaatsen is idd niet meer van toepassing bij ons, ook geen nood meer aan.

Seksleven is nog altijd spannend genoeg hoor, zeker met een 5 en 8 jarig kind dat rondloopt en overal te pas en te onpas binnenvalt :unsure:

20j geleden ook veel minder kans op gefilmd te worden door camera’s en andere iPhones..
Nu zou je al snel viraal gaan incl openbare zedenschennis aan uw rekker

Mijn laatste keer was op de trouw van mijn zus.
Was een vrij saai feest (om niet te zeggen saaiste ooit)
Partner kwam in mijn oor fluisteren dat haar string niet goed zat en ze die ging uit doen op toilet. "Kom je even helpen?"

Toen we klaar waren en de deur opende stond moeder aan de deur :woohoo:

Terug
Bovenaan