Seks op openbare plaatsen

Verbaast me dat douches van een camping hier niet tussenstaan. Was toch allesbehalve comfortabel, ik was meer bezig met niet uitglijden en haar stil te houden :unsure:.

In een festivaltentje is dus ook een klassieker, toen ik nog eens een relatie had.

In een welnesscomplex in 't buitenland, in een relaxruimte waar je in het pikkedonker in een soort zoutwaterbad van 4m2 ligt te kijken naar fake sterren op 't plafond, inclusief lichttherapie, muziek en geluid van golven...

Achteraf bleek 1 van die sterren een camera... We dachten dat ze ons vergeten waren dus beleven we nog een poosje liggen, we moesten dan naar de receptie voor de volgende stap, een massagesessie. Zag ik daar in de uithoeken van het computerscherm die ruimte waar we net vandaan kwamen... :eek2::ROFLMAO::LOL:
De lichte grijns van die 2 die daar zaten sprak boekdelen.
De opname gevraagd?

Verbaast me dat douches van een camping hier niet tussenstaan. Was toch allesbehalve comfortabel, ik was meer bezig met niet uitglijden en haar stil te houden :unsure:.

In een festivaltentje is dus ook een klassieker, toen ik nog eens een relatie had.
Het is hier geen Hollands forum he :unsure:

Voor het raam van de hotelkamer ook wel al een paar keer gedaan, maar dan zonder bij na te denken.

Twee weken geleden zat ik nog op hotel, gordijnen waren open en daar een uitgebreide vrijpartij gehad. Iets later zie ik dat aan de overkant van de straat een bureau is waar mensen zaten te werken en ons zaten aan te staren :unsure:

Ach ja, ik ken daar toch niemand. Maar ik vond het nu toch niet zo´n leuke gedachte.
Het appartement van mijn vriendin heeft een heel breed schuifraam dat uitgeeft op het balkon. Voor het raam en op het balkon zijn allebei al aan bod gekomen. Het balkon kijkt uit op tuinen met een paar 100 meter verder een straat. Er is geen echt directe inkijk en om dan vanaf die straat duidelijke opnames te maken zou je al een telelens nodig hebben. Ook letten we op het tijdstip he! Daar gebeurt het enkel laat 's avonds.

Openbaar is spannend omwille van de kans dat je betrapt wordt maar anderzijds wil je ook niet betrapt worden.

Terug
Bovenaan