Same. Ninja theory hebben imo al getoond dat ze deftige games kunnen maken. DmC kreeg misschien wat felle fanboyreacties, maar had geen 5 jaar dev-cycle en was een goede game.
Eerste hellblade is (volgens wikipedia) aangekondigd in augustus 2014 en kwam uit in augustus 2017... Toen werd er een punt van gemaakt dat de game werd uitgebracht met een lage prijs (€30 geloof ik bij launch?) en deelden ze trots mee dat het zonder crunch met een realistisch budget werd gemaakt..
Nu zijn we 7 jaar verder en hebben ze één (noemenswaardige) game uitgebracht die (blijkbaar) een uur korter is dan de vorige game en €20 meer kost. Persoonlijk ben ik teleurgesteld om te lezen dat de combat en puzzels nog simplistischer zijn... Hoe dichter games aanleunen bij handje-vast-houden in het belang van verhaal, hoe meer ze mij doorgaans verliezen en dat zeg ik als fan van de vorige game.
Niet om MS of Xbox te bashen, maar wie houdt daar effectief toezicht op zaken.? Ik heb geen probleem met het feit dat het een korte game is(met uitzondering van de vraagprijs), maar hoe kan je effectief iets verdienen als het zo lang duurt om je game te maken.
Ik gok dat ze deze uiteindelijk ook naar ps5 brengen en dan wil ik hem wel spelen. Minder dan een jaar wachten gok ik...