Severance

Nog zo een reeks die zeker een eigen topic verdient.

Ik vond het eerste seizoen van het beste wat op Apple + te zien was.
Intrigerende insteek, heel sterke cast. Goeie muziek. Knappe intro.
Heel sterke laatste aflevering.

Gisteren begon het 2de seizoen ook meteen veelbelovend. Must watch voor iedereen die Apple+ heeft.

Green Mamba

Well-known member
S02E01 Severance

Komt erg traag op gang en heel wat vragen na de aflevering. Laat de volgende maar komen.... over een weekje.

Wat doet dat nieuwe team daar?
Waarom is die met zijn naam op de pc nog steeds niet aangepast als het vijf maanden verder is?
Is Helly R haar innie en putje gewisseld of wat is daar ook weer gaande?

Soit. Het zal allemaal wel beantwoord worden.

S02E01 Severance

Komt erg traag op gang en heel wat vragen na de aflevering. Laat de volgende maar komen.... over een weekje.

Wat doet dat nieuwe team daar?
Waarom is die met zijn naam op de pc nog steeds niet aangepast als het vijf maanden verder is?
Is Helly R haar innie en putje gewisseld of wat is daar ook weer gaande?

Soit. Het zal allemaal wel beantwoord worden.
Dat maakt de reeks toch net zo goed? Het mysterie.

Vind het bv heel sterk dat we in episode 1 de outies nog niet hebben gezien.

Vond het een heel sterke eerste aflevering na de heel goeie season finale.

Ik begrijp de hoge scores zeker, het is een bijzondere serie. Origineel, sterk geschreven en goed uitgevoerd. Maar ik moest er mij toch een beetje doorsleuren. Ik weet ook niet of ik het tweede seizoen ga zien. Misschien te clinisch voor mij waardoor ik de aantrekking mis.

Laatst bewerkt:
2e aflevering is in elk geval iets helemaal anders, maar krijgt je weer helemaal mee. Hop naar meer onthullingen en nieuwe mysteries in e03. Volgende week dan 😥

De nieuwe intro is ook wel leuk gedaan.

één van de meest indrukwekkende en originele series van de voorbije 20 jaar. Wie dit niet goed vind heeft gewoon geen smaak.

Jammer dat er zoveel tijd tussen de seizoenen zat. ik ben wel niet meer helemaal mee met alles :p

Ook beginnen kijken. Momenteel aan aflevering 5 van seizoen 1.
De collegas meets david lynch? the office met een vleugje Lost?

Ik vind het ook een steengoede serie.
Ik hoop wel dat er binnenkort wat antwoorden komen. Mysterie opbouwen is leuk, maar daar een bevredigende verklaring voor geven is nog een ander paar mouwen.

Terug
Bovenaan