The Magical Taz
Well-known member
Ik heb de deluxe gekocht om morgen te kunnen spelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk zelfs op zondag, meestal 1 max 2 werkdagenAmazon leveren die snel ? Met korting van mijn vrouw zou het op 45€ komen incl
Pre-orders mee opletten, soms zijn ze er pas een week later..Tuurlijk zelfs op zondag, meestal 1 max 2 werkdagen
Ik zal het wel zien tis toch 20€ minder.Pre-orders mee opletten, soms zijn ze er pas een week later..
Pre-orders mee opletten, soms zijn ze er pas een week later..
ik zou mij niet kunnen houden hebben. Twijfel nog voor deze. Nooit silent hill games gespeeld.Ik ben RE4 aan het afwerkenEn en ? Direct mee begonnen of toch eerst de andere afwerken ?ik zou mij niet kunnen houden hebben. Twijfel nog voor deze. Nooit silent hill games gespeeld.

Zit nu 2 uurtjes ver. Tis wel creepy ma cava. Het geluid doet het hem vooral voor mij. En de game is wel knap. Smaakt naar meer ! Speel hem wel op pc. Advies als je de game start is headset en controller. Voor de beste ervaring komt er op.
Ge gaat u hersenpan serieus moeten gebruiken, voor zo ver ik mij herinner was niet alles zo vanzelfsprekend.Is deze echt creepy nog nooit gespeeld deze game.
Ik wil me vrienden overtuigen zodat we deze gaan share playen.
Ben gewoon bang dat het veel weg lopen is en veel Backtracken.
Neen, die was op ps1 maar je hoeft echt niet de eerste gespeeld hebben. Ben er ook maar vanaf de tweede mee begonnen die op psp niet gespeeld trouwens. Eens op ps3 is het serieus bergaf gegaan met de reeks.is er een remake van de eerste Silent Hill eigenlijk? Ik vrees da'k niet mee ga zijn met het verhaal met zomaar direct nummer twee te spelen? De enige Silent Hills die ik ooit heb gespeeld was op de PSP.
Silent hill 2 is een alleenstaand verhaalis er een remake van de eerste Silent Hill eigenlijk? Ik vrees da'k niet mee ga zijn met het verhaal met zomaar direct nummer twee te spelen? De enige Silent Hills die ik ooit heb gespeeld was op de PSP.
.Jump scares?Wat een game ! Wat een game. Kheb toch al een keer of 2 ver achter mijne stoel gezeten van te verschietennondedju toch ! Blij deze opgepikt te hebben door al deze lovende woorden hier.
Is hier allemaal toch al meermaals gezegd geweest?Jump scares?
Is het goeie sfeer qua geluid?
Hoe is het verhaal?
Ben echt in twijfel haha