Je doet inderdaad je ding eh, maakt mij niet uit, als je dit altijd zo doet, gewoon blijven doen. Maar tis wel zo dat niet alleen hier, maar ook in die andere games, je mist toch echt gewoon veel van de ervaring om deze manier denk ik dan. Als je inderdaad anders snel af haakt, is het dan al de vraag of dit wel iets is dat je zou moeten spelen.. kijk je dan niet beter een horror film samen of een playtrough van deze games...?Elk ze ding toch? Wij hebben al onze horror games samen gedaan... Speel dit gewoon met vrienden omdat ik dit niet graag alleen doe. Zeker dat gangetje gangetje lopen en puzzels oplossen. Ik zou te rap afhaken.
Visage, Madison, Quarry,Layers of Fear.
Vonden we allemaal zalig en creepy ook buiten Thé Quarry natuurlijk. Dat was een dikke teleurstelling
. Geluid alleen al!
En gene steek zien 

James praat en gaat gelijk de socially awkward dweeb zoals ik zou verwachten. De stad is met oog voor detail en de juiste visuele make-up herbouwd om je dat ongemakkelijke gevoel te geven als je door de straten kuiert... en u echt ongemakkelijk te doen voelen als je de lokale platenwinkel binnenstapt of gaat kijken voor een nieuw appartement te huren. Mijn eerste HD-aanvaring met goniometrie was even beklijvend als in het middelbaar. 
. Zit nu iets boven de 16u en in het hotel aangekomen. Chapter na prison was ook wel tof. Zou vandaag nog graag hotel completen om dan morgen de finale in te gaan.