Silent Hill 2

Elk ze ding toch? Wij hebben al onze horror games samen gedaan... Speel dit gewoon met vrienden omdat ik dit niet graag alleen doe. Zeker dat gangetje gangetje lopen en puzzels oplossen. Ik zou te rap afhaken.

Visage, Madison, Quarry,Layers of Fear.

Vonden we allemaal zalig en creepy ook buiten Thé Quarry natuurlijk. Dat was een dikke teleurstelling
Je doet inderdaad je ding eh, maakt mij niet uit, als je dit altijd zo doet, gewoon blijven doen. Maar tis wel zo dat niet alleen hier, maar ook in die andere games, je mist toch echt gewoon veel van de ervaring om deze manier denk ik dan. Als je inderdaad anders snel af haakt, is het dan al de vraag of dit wel iets is dat je zou moeten spelen.. kijk je dan niet beter een horror film samen of een playtrough van deze games...?

net uit prison geraakt ! hoplaaa ! eindelijk eens deftig kunnen verder doen.
Nu eerst een beetje roblox met de dochter.

Nu ook in de prison. Juist nog effe gespeeld. Jeezes Christ manneke, daar ben ik toch niet op mijn gemak zu 😂. Geluid alleen al! 😅 En gene steek zien 🙈

Eindelijk een paar uurkes kunnen spelen. Man, man, man... they did it :love: James praat en gaat gelijk de socially awkward dweeb zoals ik zou verwachten. De stad is met oog voor detail en de juiste visuele make-up herbouwd om je dat ongemakkelijke gevoel te geven als je door de straten kuiert... en u echt ongemakkelijk te doen voelen als je de lokale platenwinkel binnenstapt of gaat kijken voor een nieuw appartement te huren. Mijn eerste HD-aanvaring met goniometrie was even beklijvend als in het middelbaar. 😣

Melee combat voelt goed op die bijzondere "houterige", maar zeer speelbare manier en James zijn dodge is ook redelijk betrouwbaar om uw health te bewaren. Puzzels en verkenning zijn ook netjes uitgewerkt dankzij de maps die u juist genoeg hints geven om in de juiste richting te sturen.

Ik ga hier alle records breken in hoeveel uur ik het uitspeel zit nog maar aan prison en 23u lol

Zalig. Ge hebt er nog meer van genoten dan :-). Zit nu iets boven de 16u en in het hotel aangekomen. Chapter na prison was ook wel tof. Zou vandaag nog graag hotel completen om dan morgen de finale in te gaan.

Net mezelf eens betrapt op een puzzel te overdenken. Mijn god. Schrijven ze het letterlijk en zag ik het nog niet. 🙈🙈 hoeft niet altijd moeilijk te zijn :-)

Wat een game ! wat een game. het zit er op voor mij ! geen seconde spijt van dat ik deze gespeeld heb. Ongelooflijk avontuur.

leuke weetjes voor men eerste run :

18h 41m.
62 van de 68 notes gevonden.
477 keer een gesloten deur proberen open doen.
991 keer naar de map gekeken :-D
106 ruitjes kapot gemaakt.
724 keer dodge gebruikt.
113 keer healing gebruikt :D
428 enemies gedood. waarvan 179 met guns en 249 meele.
Fav weapon : Steel Pipe

Terug
Bovenaan