Dat van dat speelgoed is heel herkenbaar, wij hebben een tijdje echt amper nog speelgoed gekocht omdat het te veel was iedere keer.Ik ben al blij dat ik eens een spel mag spelen van mijn madam. Als ik daar kasten vol ga steken, gaat er eentje niet tevreden zijn denk ik
Dus momenteel doe ik het zo. Ik ben ook niet echt een verzamelaar. Alleen Lego doen we wel samen en hebben we wel wat van staan. Zij leest graag boeken bijvoorbeeld, maar ze leent dan digitale boeken in de bib op haar e reader. De enige verzameling dat we echt hebben is van de klein mannen. Bergen speelgoed dat ze niet altijd weten waar te beginnen. Dat komt van overal ( peter / meter / zus / schoonouders/ noem maar op)
Wij hebben er thuis geen issue mee dat er gegamed wordt, zij kijkt graag gewoon wat tv, wat ik niet graag doe en omgekeerd. Mijn games staan ook niet in het zicht in de living of zo, maar op een aparte kamer die ook werkt als mijn bureau en waar later de kleine misschien ook wel zijn plezier eens zal hebben als hij wat ouder is. Leek mij om die reden dus ook leuk om hem later de kans te geven min of meer wat oudere ervaringen op te doen.
Mijn boeken ( manga ) zijn wel de kamer uitgegroeid en staan in de gang wegens plaatsgebrek, Idem voor de board games. Maar ik probeer het nu op te lossen tegenwoordig door in de gang enkel de "neutrale/klassieke" games te zetten en de grote specialere (kickstarter) games staan op de kamer apart omdat deze gewoon echt groot zijn ( Bloodborne Board Game is 12 dozen bv. ) Dusja we proberen het neutraal en gezellig in te richten. En hal op de tweede verdieping met allemaal boeken en board games heeft wel nog iets, er staat ook een zetel en tafeltje en geeft een soort cosy gevoel. Niet dat er daar ooit al iemand gezeten heeft om te lezen of een spel te spelen xD

zou mij enorm veel geld besparen door ze terug te verkopen als ze uit zijn. Ohja