Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfffffff
Prijs van skipas in Oostenrijk stijgt naar “astronomische hoogte”: tot meer dan 80 euro voor één dag
![]()
Prijs van skipas in Oostenrijk stijgt naar “astronomische hoogte”: tot meer dan 80 euro voor één dag
Skiën is niet de goedkoopste sport, maar het kan toch altijd nog wat duurder. In een aantal Oostenrijkse skigebieden zijn de skipasprijzen volgens lokale media “astronomisch hoog”. Zo betaal je in Tirol meer dan 80 euro om één dag de skiliften te gebruiken.www.hln.be

ja, iddTis hier verdomd stil.![]()
. In ieder geval hebben we VEEL en LANG compleet stilgestaan.Wij gaan 28 februari opnieuw naar Ischgl voor een week. Hopelijk goed weer.

Hehe, heb het gezien op de socials dat het weer een ramp was.ja, idd
laat mij dus even mijn wedervaren vertellen van mijn trip naar Valtho op 10 januari, een rit van 985 km. Vertrokken om 2u (AM), en vlot gereden tot in Moutiers (~950km)... daar aangekomen om 11u45. Even tanken, en dan naar boven willen rijden. Helaas was er die nacht 50cm tot 1m sneeuw gevallen, en was het pure chaos. Van de gendarmerie MOEST ik verplicht kettingen aandoen voor ik omhoog mocht. Heel vervelend, want de eerste 23km (tot even voor Les Menuires) lag er geen sneeuw op de weg, dus 23 km rijden met kettingen op asfalt. In ieder geval hebben we VEEL en LANG compleet stilgestaan.
Om kort te gaan, ik heb er 6 uur over gedaan van Moutiers tot Valtho (normaal 1 uur).
Wij hadden nog gelukt om er op een beetje redelijk uur toe te komen: 18u (dus 16u over gedaan). We waren de 5e kamer die toekwam, op 38 kamers.
Andere mensen in ons hotel waren er maar rond 2u30 die nacht, weer anderen zijn er zelfs niet geraakt die dag, en moesten terug naar Moutiers gaan slapen in sporthallen, die opengesteld werden.
Worst experience ever !
Dan treffen we ons mogelijks daarWij idem. 27/2 vertrekken vr week. We kijken uit nr de Trofana!![]()

Dan treffen we ons mogelijks daar![]()
.Is hier al iemand die Burton Step-On bindingen gebruikt voor zijn snowboard?
Ervaringen?
Om nu nog nieuwe traditionele bindingen te kopen is ook een beetje dom zeker?Ik persoonlijk heb ze nog niet gebruikt, maar ik heb alleen nog maar positieve dingen vernomen. Ik zou ze dus zeker durven aanraden.