Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, minstens 3-4 weken lockdown in salzburger land en oberosterreich.
De rest gaat wss volgen.
Ik hang er ook aan. Die week is de skipas nog gratis in Livigno als ge wilt omboeken naar Italië.Ik ben er aan, normaal de 11de naar Oostenrijk, sjance dak nog niets geboekt heb. Frankrijk plots duurder geworden opgemerkt![]()
En de condities?Ik hang er ook aan. Die week is de skipas nog gratis in Livigno als ge wilt omboeken naar Italië.
Ja die moet je last minute nog bekijken. Maar gezien de hoogte en inneralpiene ligging meestal toch al sneeuw vroeg op het jaar.En de condities?
Bij mij komt Frankrijk altijd goedkoper uit de bus (enkel Ischgl maar bezocht in Oostenrijk). Horeca in FR ook goedkoper (hoewel het natuurlijk duur blijft).Is Frankrijk niet duurder?
Het hangt ervan af wat je regelt, ik had het gevoel dat de horeca rond Ischgl de prijzen van Val Thorens x2 waren. Ook uitgaan in Ischgl (in die paar danscafés dat er waren) was pokkeduur.Moet zeggen dat ik alleen in Val Thorens ben geweest en dat was belachelijk duur voor wat ge kreeg. Zeker alles rond het skiën. Ze zeggen dat Ischgl belachelijk duur is, maar dat is redelijk goedkoop vergeleken met Val Thorens. Maar in andere gebieden, zoals de Alpen blijkbaar, zal het goedkoper zijn.

Ischgl is ook het duurste van Oostenrijk geloof ik. Maar kan best zijn dat Frankrijk algemeen gezien goedkoper is, maar Val Thorens is dan duidelijk de uitzondering. Prijs kwaliteit van de appartementen, eten en drinken is daar waardeloos. Zelfs vergeleken met Ischgl. Tenzij het verandert is natuurlijk.Bij mij komt Frankrijk altijd goedkoper uit de bus (enkel Ischgl maar bezocht in Oostenrijk). Horeca in FR ook goedkoper (hoewel het natuurlijk duur blijft).
Dat vind ik bizar. Onze ervaring was toch volledig omgekeerd.Het hangt ervan af wat je regelt, ik had het gevoel dat de horeca rond Ischgl de prijzen van Val Thorens x2 waren. Ook uitgaan in Ischgl (in die paar danscafés dat er waren) was pokkeduur.
Ik heb nu een all in in Val Thorens geboekt (met sauna) voor 7 dagen die even duur gaat uitkomen als mijn vroegere 3-daagse shortski in Ischgl. Nu enkel nog hopen dat ze doorgaat![]()
De prijzen van la folie douce in Val Thorens zijn nog duurder als de champagne hut in IschglOok uitgaan in Ischgl (in die paar danscafés dat er waren) was pokkeduur.
.Geen van beiden bezocht (ik herinner me vanuit Ischgl nog de KuhstallDe prijzen van la folie douce in Val Thorens zijn nog duurder als de champagne hut in Ischgl.
Maar Frankrijk zal over het algemeen goedkoper zijn. Met ski in en ski out.
).True, het plan is precies om die te blijven gebruiken tot ze instorten. In Ischgl was het meeste ook wel outdated, hoor.De kleine lelijke studios uit de jaren 70 en 80 moet je er dan wel maar bijnemen.