Net toegekomen in Oostenrijk, die 55 euro voor een PCR-test was ook voor de vuilbak.
Ik kon hier even goed geraakt zijn zonder die test.

Nul de botten controle aan de grens en ook veel Nederlanders die vroeger vertrokken zijn om de nieuwe regels voor te zijn aan de nummerplaten te zien :p
Volk dat voor eens en voor altijd een lesje moet geleerd worden, overal aanwezig, overal problemen met dat kutvolk...

Ja mag binnen maar moet in quarantaine.
Maar zou me toch straf lijken als ze binnen in verblijf kunnen zonder geldigheidscheck en een skipas kunnen krijgen / gebruiken

Ja mag binnen maar moet in quarantaine.
Maar zou me toch straf lijken als ze binnen in verblijf kunnen zonder geldigheidscheck en een skipas kunnen krijgen / gebruiken
Als je boostershot hebt moet je toch niet meer in quarantaine?

Is maar te tonen dat zelfs op 2G ze daadwerkelijk ook controleren dus nu zal het wel zelfs strenger zijn.

2G zou aan de skiliften gechecked worden, in Mayrhofen stonden speciale automaten om je skipas te activeren na scannen van je 2G certs

Gisteren booster gehad, refresh in covid safe app gedaan en staat er bij

Nee maar als je geen had of geen test

Da's snel :(

hier nog steeds niks.
Brussels bureaucratie vertragingseffect

Maar ja, heb mijn negatieve test, ze kunnen hun certificaat steken waar de zon niet schijnt :p

2G zou aan de skiliften gechecked worden, in Mayrhofen stonden speciale automaten om je skipas te activeren na scannen van je 2G certs
Vorige week werd in Ischgl enkel skipas gecheckt.
Enkel bij het kopen van je skipas én in de restaurants / bars op de berg én onder in de dorpen moest je ook je CovidSafe + ID laten zien en je registreren voor gegevens achter te laten.

Ik ski niet maar ik kan me wel inbeelden dat ze bij afhalen van skipas wel gaan checken op de 2G.

Restaurants is normaal ook 2G tonen en gegevens achterlaten.

In maart 2020 (de laatste week voor alles op slot zat) ben ik gaan snowboarden met mijn eigen board.
Sindsdien ligt die in de kast.

Moet die gewaxt (of iets anders) worden voor mijn reis op 15 januari naar Frankrijk?

In maart 2020 (de laatste week voor alles op slot zat) ben ik gaan snowboarden met mijn eigen board.
Sindsdien ligt die in de kast.

Moet die gewaxt (of iets anders) worden voor mijn reis op 15 januari naar Frankrijk?
Hangt er vanaf in welke toestand die zich bevind ;)

Worst case sta je stil eerste dag en doe je hem daar 's avonds binnen :p

Terug
Bovenaan