Sodastream: ervaringen

DEN_DWOAZN

Active member
Zijn er hier mensen die Sodastream hebben? Wat is de algemene concensus?

De reden om het aan te schaffen is om plaats te winnen in onze berging. We drinken met 2 personen dagelijks wel enkele flessen water leeg. Daarbovenop komt dan nog eens het gezeul van en naar de brouwer.

Echter ben ik een zeer sterke Spa bruis liefhebber en bang dat Sodastream dit niet kan benaderen qua kwaliteit.

Goh ja, als ge fles een dag in de frigo laat, is dat toch al ferm minder. Moet wel zeggen dat ik graag hard bruisend water heb en dat heb je echt maar enkel als je net de gas erin gedaan hebt en direct drinkt. Ben je tevreden met licht bruisend is het wel zeker de aankoop waard.

Goh ja, als ge fles een dag in de frigo laat, is dat toch al ferm minder. Moet wel zeggen dat ik graag hard bruisend water heb en dat heb je echt maar enkel als je net de gas erin gedaan hebt en direct drinkt. Ben je tevreden met licht bruisend is het wel zeker de aankoop waard.
Hmmm, ik drink ook graag hard bruisend (genre Spa intense) dus denk dat ik het maar ga laten :p

Spa bruist nu ook wel veel harder dan andere merken (net de reden dat ik er geen fan van ben), dus als je dat gelijkaardig wilt hebben ga je denk ik wel bovengemiddeld snel door die bruis heen gaan lijkt me.

Terug
Bovenaan