Guazala
Well-known member
Ik mis hem wel. Als het een ambetant moment is geweest op het werk, dan kom ik daarna altijd even naar hier. Dan besef ik weer dat ik eigenlijk maar een leegloper en parasiet van de maatschappij ben, betaald met het belastinggeld van de noeste, als citroenen uitgeperste werkpaarden uit de privé en dat ik me dat dus allemaal niet hoef aan te trekken. Het werkt als het ware therapeutisch.
OT: af en toe ben ik al eens jurylid bij wervingen voor mijn overheidsdienst. Ik vind dat echt ongelooflijk hoe vaak mensen slecht scoren, niet omdat ze niet geschikt zouden zijn voor de job, maar gewoon omdat ze te lui, te nonchalant, te weet ik veel wat zijn om gewoon ne keer op te zoeken waarvoor ze eigenlijk aan het solliciteren zijn. Dan krijg je gesprekken als:
Kandidaat: "Ik doe mee omdat het mij een super interessante job en materie lijkt. Ik zou dat 'k weet niet hoe graag doen."
Interviewer: "En wat denk je dat de FOD .... zoal doet, wat zijn hun doelstellingen?"
Kandidaat: "Awel ja, die doen zo vanalles eh. Zo voor de maatschappij enzo."
OT: af en toe ben ik al eens jurylid bij wervingen voor mijn overheidsdienst. Ik vind dat echt ongelooflijk hoe vaak mensen slecht scoren, niet omdat ze niet geschikt zouden zijn voor de job, maar gewoon omdat ze te lui, te nonchalant, te weet ik veel wat zijn om gewoon ne keer op te zoeken waarvoor ze eigenlijk aan het solliciteren zijn. Dan krijg je gesprekken als:
Kandidaat: "Ik doe mee omdat het mij een super interessante job en materie lijkt. Ik zou dat 'k weet niet hoe graag doen."
Interviewer: "En wat denk je dat de FOD .... zoal doet, wat zijn hun doelstellingen?"
Kandidaat: "Awel ja, die doen zo vanalles eh. Zo voor de maatschappij enzo."

) aangenomen. Dus zo slecht ben ik daar niet in.