Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cosnefroy top tien Gold race nog aan 1,6 op bingoal.
Merci voor Lutsenko. Met de Bingoal bonus 5 euro aan 4,75.Nog steeds? Amai!
Heb ook nog Lutsenko aan 4 (kan vriezen kan dooien) en Higuita aan 2(?) meegenomen. Leken nog mooie kanshebbers op een top 10.

Spijtig !Ik twijfels top3 Gee of Skujins op voorhandSkujins gezet
![]()

Goed gezienJakobsen die gisteren imo de rapste spurt rijdt en quasi zonder lead out vlak tweede wordt achter Philipsen die een Van Der Poel had met een dikke lead out, vandaag in de meest vlakke rit 1,6 voor podium op bingoal, op Unibet bv 1,35.

Murray in eigen land op gras aan 1,5 (odd waar ik single toch zelden probeer onder te gaan) tegen Stricker.

Iets gelijkaardigs imo is Philipsen aan 1,7 podium BK op bingoal, lijkt me in de spurt de te kloppen man. En kan (zeker in dit deelnemersveld) ook nog in een elitegroepje overleven. Enige manier waarop dat hij het niet haalt is dat er toch een groep weggeraakt waar hij niet bijzit, imo. Op unibet deze keer zelfs 1,8.Jakobsen die gisteren imo de rapste spurt rijdt en quasi zonder lead out vlak tweede wordt achter Philipsen die een Van Der Poel had met een dikke lead out, vandaag in de meest vlakke rit 1,6 voor podium op bingoal, op Unibet bv 1,35.