voor de fun: S. Yates win rit 1 @ 100
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oooooh gij gaat vloeken hierboven
En deze klein feestje:
Hier voorlopig
Gele trui T3 - A. Yates x11
Bergtrui - Jorgenson x100
Bergtrui - Vingegaard x5
Bergtrui - Guerreiro x30
Rit 1.
T3 A. yates - x33
T3 S. Yates - x25
Win Bilbao - x22
i like big odds and cannot lie
Bergtrui is degene waar ik normaal graag het meeste geld op inzet
Maar dubbele punten op col de loze die sowieso voor een GC zal zijn normaal lijkt het me terug een trui voor vingegaard te zijn.
(dus ik heb me voorlopig ingehouden).
Dat moest eigenlijk een gequote bericht van Obi Wan zijnVery nice! Hoeveel had ge ingezet?

1 euro op elk Simon top-3 had ik blijkbaar ook gezet![]()

Stiekem wel hopen dat er iets juist is natuurlijkdat zijn de beste zeker ,vergeten dat je op iemand had ingezet![]()
En dan Bingoal openen en hoppa :')Leuke naam , je kan altijd een berichtje sturen naar bingoal, ze zetten ze er altijd op als je het vraagt .Lijkt me een etappe waar good old Mezgec wel interessant kan zijn mits goede notering. Want die wordt uiteindelijk toch vaak vergeten. Heeft ie zelfs geen notering gekregen van Bingoal, verdorie!
Ik had em ook aan 8, maar dat was precies wishful thinkingWout zal vandaag zijn revenge pakken x8 (toch vrij hoge odd vind ik)
Cavendish had gisteren de beste topspeed (ook al zeg dat niet veel in het zog (maar toch een steunbet) - T3 x6

Het blijft sprinten , was sowieso een goeie odd.Ik had em ook aan 8, maar dat was precies wishful thinking![]()
![]()
![]()