Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keer uitzoeken hoe je een app niet meer laat updaten.En de kicker: die previews worden ook gescrobbeld op Last.fm![]()

En de kicker: die previews worden ook gescrobbeld op Last.fm![]()
Hoe lang moet dat dan spelen om een scrobble te krijgen? Ik dacht altijd de helft van de duurtijd van het nummer en als het langer dan 10min duurt is sowieso een scrobble?Daarom zag ik ineens Boef tussen m’n scrobbles staan… Schobbejakken!
Hoe lang moet dat dan spelen om een scrobble te krijgen? Ik dacht altijd de helft van de duurtijd van het nummer en als het langer dan 10min duurt is sowieso een scrobble?

En meer alternatief aanbod? In mijn hoofd had Spotify al altijd de meeste keus (maar niet alles). Maar misschien is de combo Apple + Bandcamp (+ misschien ook nog YouTube) voldoende?Ik ben Apple Music eens aan’t testen. Via de Shazaam app kun je nu drie maanden gratis krijgen.
Eerste indrukken zijn positief! De UI is wat cleaner dan die van Spotify, zeker nu die app veranderd is in Steve Buscemi met een skateboard. Apple Music is misschien wat moeilijker om muziek mee te ontdekken maar voor mij is dat niet erg want ik ken alle goede muziek toch al.
Lossless kwaliteit valt toch wel op als duidelijk beter vergeleken met Spotify. En het grootste voordeel: een aantal artiesten die niet op Spotify staan maar hier wel! Neil Young! Joni Mitchell! Joanna Newsom! Jim O’Rourke! Shellac! Shellac staat op Apple Music!
Fervent Tidal fan hier.Tidal is leuk, maar je kan blijkbaar enkel naar 1 artiest zoeken en luisteren. Ik wou eerder 100 liedjes op basis van mijn historiek. Zoals YouTube. Of als ik bv luister naar Nirvana dat hij dan automatisch afkomt met Alice in Chains…
Ik ben Apple Music eens aan’t testen. Via de Shazaam app kun je nu drie maanden gratis krijgen.
Verder had ik begrepen dat Spotify Connect wel pakken beter werkt dan de Apple connectivity mogelijkheden, waar ze vooral willen pushen dat je instapt in het eigen ecosysteem? Daar al indrukken van je?
Toen ik op de aanbieding klikte, kwam er ook te staan dat het voor 1 maand was maar mijn trial loopt nu tot 7/9/23. Dus toch 3 maanden.
Hier vermelden ze 3 maand, maar als je doorklikt kom je maar op 1 maand terecht?
Ik denk dat het op zich allemaal dicht bij elkaar ligt, Apple Music heeft 100 miljoen nummers, Spotify 80 miljoen ofzo. Zou niet zeggen dat Apple Music alternatiever is. Maar dit zijn nu toevallig een paar grote namen die ik al langer op Spotify mis. Ben Frost en Bonnie "Prince" Billy zijn nog twee voorbeelden, staat ook op Apple Music. Ik ga dus 3 maanden mijn fix van die artiesten proberen te halen.En meer alternatief aanbod? In mijn hoofd had Spotify al altijd de meeste keus (maar niet alles). Maar misschien is de combo Apple + Bandcamp (+ misschien ook nog YouTube) voldoende?
Verder had ik begrepen dat Spotify Connect wel pakken beter werkt dan de Apple connectivity mogelijkheden, waar ze vooral willen pushen dat je instapt in het eigen ecosysteem? Daar al indrukken van je?
Dat moest ik hebben, thanks!Toen ik jaren geleden ben overgestapt van Spotify naar Tidal is mijn manier van beluisteren in elk geval positief veranderd.
Bij Spotify had ik een gigantische lijst met favoriete individuele tracks (een vuilbak eigenlijk), terwijl ik bij Tidal vooral favoriete albums bewaar.
Ze zijn intussen wel een beetje de vraag tegemoet gekomen voor losse track aanbevelingen, want op basis van jouw luisterhistoriek zetten ze op de homepage wel 8 'mixes' met suggesties, gesorteerd op genre.
Intussen ook 3 maanden op proef. Vanuit Shazam op iPad lukte het wel. Bedankt!Toen ik op de aanbieding klikte, kwam er ook te staan dat het voor 1 maand was maar mijn trial loopt nu tot 7/9/23. Dus toch 3 maanden.

Yup, zowel op mijn headphones (Sony WH1000-XM4) als bij iemand in een surround opstelling getest, omdat ik dat zelf niet heb. Die heeft inderdaad alles van Apple dus dan ging dat wel vlot. Ik kan ook wel vrij eenvoudig streamen naar mijn google audio die op mijn versterker aangesloten is maar heb vaak gelezen dat de bluetooth connectivity met veel systemen niet optimaal is. Daar is Spotify dus inderdaad beter in.die connectivity is toch een groot gemis bij Apple Music.
je zegt bijvoorbeeld dat je die dolby atmosfeer hebt getest, maar dan heb je een Apple TV of dolby atmosfeer enabled Headphone?
ik kreeg dat dus niet connectie met Nvidia shield om eens op surround sound systeem te testen, op gewone headphones klinkt dat gewoon slechter voor mij.