quo_vadis
Well-known member
welke hypocresie mag dat dan wel zijn?Dat mag jouw mening dan wel zijn, maar mijn post verwees naar
de hypocrisie bij quo_vadis met betrekking tot Remco.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke hypocresie mag dat dan wel zijn?Dat mag jouw mening dan wel zijn, maar mijn post verwees naar
de hypocrisie bij quo_vadis met betrekking tot Remco.
Widar een jaartje ouder en 19de op 1:02min. Zat eerst nog in 4de positie dacht ik...

?Een grapje, rustig aan. Ik weet ook wel dat Evenepoel intrinsiek veel beter is.Deze man is 3de geweest in de tour & heeft de vuelta gewonnen.
Maar is een inferieure klimmer, en zou zich (indien er geen verklaring is voor zijn mindere prestatie gisteren) beter focussen op tijdritten & ééndagswedstrijden.
Hoe ziet het deelnemersveld er dan uit volgens jullie voor de meeste rondes? 10 renners aan de start?
We spreken elkaar binnenkort nog wel eens man tis genoteerd.. ;-)Van Wilder content dat hij niet meer moet knechten voor een inferieure klimmer
Widar een jaartje ouder en 19de op 1:02min. Zat eerst nog in 4de positie dacht ik...
Dat kan idd perfect, maar dan hoor je als Remco Evenepoel zijnde in normale doen nog steeds geen 18e te worden in dit deelnemersveld.er is toch niemand die dit zegt? Wel kan bvb Remco aan 90% zitten en anderen aan 95% omdat ze eerder pieken naar dit soort wedstrijden
Vandaar, nogmaals, ik er ook vanuit gaat dat er wel een verklaring voor is.

Was dat niet bij de vertrekkers van Visma het geval? Er waren enkelen, die zeiden dat het te strikt was.En waar zie je dan renners klagen en teruggaan naar vrije manier van voorbereiden? En wat is vrije manier van voorbereiden.
Een eerste laag van 'land op z'n kop' is bij de eerste WT-winst in een rittenwedstrijd.Hoe lang hou je dat vol als de Franse media compleet zot wordt?
Aan de andere kant heb ik Evenepoel zelden tot nooit weten teleurstellen als die een doel had (excl. valpartijen).Dat kan idd perfect, maar dan hoor je als Remco Evenepoel zijnde in normale doen nog steeds geen 18e te worden in dit deelnemersveld.
Waarom het volledig in de soep draaide zullen ze bij Bora uit moeten zoeken.
Als we die professor bewegingsleer van de UA mogen geloven, ligt de oorzaak bij die zenuwblessure die hij heeft opgelopen met dat BePost busje. Lang verhaal kort, door die zenuwblessure moet hij teveel compenseren met andere delen van zijn lichaam, waardoor de balans weg is en dit uiteindelijk een negatief effect heeft op zijn recuperatie .. Voor een 1-dagskoersen geen issue, maar bij rittenkoersen is dat laatste aspect natuurlijk super belangrijk.
Hopelijk kunnen we in Juli zeggen dat die analyse volledig er naast zat en het gewoon de te smalle basis was![]()
Gezien de duels met seixas vorig jaar, had ik wel verwacht dat widar iets dichter zou eindigen.
Seixas precies nog extra stapje gezet, benieuwd naar zijn tijdrit.
Over welke andere toppers spreek je dan?Ik vind het toch redelijk verontrustend. Het is ook niet de eerste keer dat hij zo iets meemaakt en ik heb de indruk dat de andere toppers hier toch echt minder last van hebben?