Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

HL2 zou uitstekend werken op steamdeck heb ik gehoord en gezien. de rest heb ik helaas niet.Ik ben vooral geïnteresseerd in de compatibiliteit van oudere klassiekers zoals bv. een RTCW, HL2, Stalker etc. Jij toevallig enkele van die games in uw library staan?
Als het niet bevalt, kun je dat binnen twee weken toch terugsturen?iemand een idee of je ergens een steam deck kan testen/voelen, gezien de verkoop via steam verloopt, vermoed ik van niet.
ik heb vermoedelijk wel nog wat tijd voor ik aan de beurt ben.
Waarom zou dat gaan? Eens geopend vervalt je retourrecht he.Als het niet bevalt, kun je dat binnen twee weken toch terugsturen?
Klopt niet helemaal.Waarom zou dat gaan? Eens geopend vervalt je retourrecht he.
Ook bij een aankoop op afstand hebt u als consument recht op de wettelijke herroepingstermijn van 14 kalenderdagen.
De verkoper heeft een wettelijke informatieplicht over dat consumentenrecht.
- De termijn gaat in op de dag na de levering van het goed of het afsluiten van het dienstencontract.
U hebt het recht de ontvangen goederen te keuren en te passen zoals u dat in de winkel zou doen.
U kunt aansprakelijk gesteld worden voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen dat verder gaat dan nodig was om de karakteristieken vast te stellen en de goede werking van de goederen na te gaan.
- Kleding mag u bijvoorbeeld passen. Maar u mag een keukenapparaat niet testen: het gebruiken zou ongetwijfeld sporen nalaten.
Awel? In de winkel kunt ge een console of gsm ook niet testen he.Klopt niet helemaal.
Uw herroepingsrecht uitoefenen bij een aankoop op afstand (bv. via internet)
Wanneer u via een webshop, een callcenter of een postorderbedrijf goederen of diensten koopt, is dat een aankoop op afstand.economie.fgov.be
Dat hangt van de goodwill van de winkelier af, niet van de wet.Potten en pannen zijn geen electronica hé perto.
Gemiddeld 2 weken voor Europa en als het Amazon of andere grote namen zijn dan hebt ge soms een maand of zelfs meer. Ik heb al belachelijk veel troep teruggestuurd. Ergste was waarschijnlijk 2 airco units die een half appartement innamen.
Als ge mondig en koppig zijt kunt ge de meeste dingen wel terugbrengen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik nog eens is ben geweigerd.
Zoals bij hun andere hardware is het dus voor de Steam Deck ook 2 weken.
Dat hangt van de goodwill van de winkelier af, niet van de wet.
Ze zijn alleszins niet verplicht die goederen terug te nemen eens ze gebruikt werden.
Naar mijn idee wilt @Mr. SLASH vooral eens voelen of het wel lekker in de hand ligt. Daarvoor hoef je de handheld nog niet aan te zetten.iemand een idee of je ergens een steam deck kan testen/voelen
Mr. Slash had het over testen/voelen, vandaar.Naar mijn idee wilt @Mr. SLASH vooral eens voelen of het wel lekker in de hand ligt. Daarvoor hoef je de handheld nog niet aan te zetten.
Hier eenzelfde beleving als @Koonut . Ik kan me al niet meer voorstellen wanneer iets geweigerd is. De goodwill is er wel van elke store waar ik koop.

| Naam | Prijs (dollar, ex. verzendkosten) |
|---|---|
| Moederbord | 349,99 |
| Scherm (64 en 265GB) | 94,99 |
| Scherm (512GB) | 99,99 |
| Fan | 24,99 |
| Thumbstick (L, R) | 19,99 |
| Speakers | 24,99 |
| Dochterbord (L, R) | 34,99 en 29,99 |