Steam Deck | handheld van Valve

Maandag mijn email gekregen om te betalen. Hopelijk heb ik hem volgende week al binnen zodat ik hem kan gebruiken tijdens een werktrip.

bij mij was het maandag betalen, woensdag of donderdag een mail dat hij verstuurd was en vrijdag gekregen.

Er staat al sinds vrijdag dat mijn Steam Deck in het depot in Deinze is.

jzc9UkSh.jpg

Ik heb mijn besteluitnodiging gekregen voor 256GB-model, maar ga voorlopig toch geen in huis halen. Als iemand interesse heeft om hem over te pakken -> Quote-reageer als je een postcount boven de 100 hebt en dan spreken we wel iets af. :) (uitnodiging geldig tot 2 juni)

Ik heb mijn besteluitnodiging gekregen voor 256GB-model, maar ga voorlopig toch geen in huis halen. Als iemand interesse heeft om hem over te pakken -> Quote-reageer als je een postcount boven de 100 hebt en dan spreken we wel iets af. :) (uitnodiging geldig tot 2 juni)
Ik heb wel interesse. Heb momenteel (nog geen) postcount boven de 100 maar draai al mee sinds games.telenet.be. De mods hier kunnen dat bevestigen :) (tip: google maar eens Den_John + 9lives en je komt wel te weten wie ik ben)

Ik heb wel interesse. Heb momenteel (nog geen) postcount boven de 100 maar draai al mee sinds games.telenet.be. De mods hier kunnen dat bevestigen :) (tip: google maar eens Den_John + 9lives en je komt wel te weten wie ik ben)
Nog nooit van gehoord :unsure:

Je kan ook gewoon op je profiel kijken, daar staan al uw legacy gegevens, zoals uw oude postcount, joindate,...

Te laat zeker :) ?

Kijk er al naar uit om mijn mail te ontvangen. Staat verwacht april/juni hopelijk komt hij snel.

Volgens de calculator zou vandaag mijn dag kunnen zijn. Iemand een idee rond hoe laat de mails beginnen te komen?
De countdown op de calculator gaat tot 20u dus ik veronderstel rond dan?

Ik heb die ja maar speel ook meestal binnenhuis dus dunno maar op reddit zie je veel volk die buiten speelt dus denk het wel.

Terug
Bovenaan