Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb wel interesse. Heb momenteel (nog geen) postcount boven de 100 maar draai al mee sinds games.telenet.be. De mods hier kunnen dat bevestigenIk heb mijn besteluitnodiging gekregen voor 256GB-model, maar ga voorlopig toch geen in huis halen. Als iemand interesse heeft om hem over te pakken -> Quote-reageer als je een postcount boven de 100 hebt en dan spreken we wel iets af.(uitnodiging geldig tot 2 juni)
(tip: google maar eens Den_John + 9lives en je komt wel te weten wie ik ben)PMIk heb wel interesse. Heb momenteel (nog geen) postcount boven de 100 maar draai al mee sinds games.telenet.be. De mods hier kunnen dat bevestigen(tip: google maar eens Den_John + 9lives en je komt wel te weten wie ik ben)
Nog nooit van gehoordIk heb wel interesse. Heb momenteel (nog geen) postcount boven de 100 maar draai al mee sinds games.telenet.be. De mods hier kunnen dat bevestigen(tip: google maar eens Den_John + 9lives en je komt wel te weten wie ik ben)

Ik zie u ook nog altijd graag hoor schatjeNog nooit van gehoord![]()

Je kan ook gewoon op je profiel kijken, daar staan al uw legacy gegevens, zoals uw oude postcount, joindate,...Ik heb wel interesse. Heb momenteel (nog geen) postcount boven de 100 maar draai al mee sinds games.telenet.be. De mods hier kunnen dat bevestigen(tip: google maar eens Den_John + 9lives en je komt wel te weten wie ik ben)
Te laat zekerIk heb mijn besteluitnodiging gekregen voor 256GB-model, maar ga voorlopig toch geen in huis halen. Als iemand interesse heeft om hem over te pakken -> Quote-reageer als je een postcount boven de 100 hebt en dan spreken we wel iets af.(uitnodiging geldig tot 2 juni)
?Heb er al mee buiten gespeeld en valt heel goed mee. Zeker in vergelijking met SwitchHeeft er iemand het 512GB model gekocht en al in handen? Is dat anti-glare glas de moeite waard?