Sneeuwstorm
Well-known member
Op de SD toch nog niet echt last gehad van verkrampte handen. De knoppen en sticks zijn van betere kwaliteit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon doen. Je gaat geen last hebben van verkrampte handen. Ik heb zowel de switch 2 als de steam deck. Ik krijg snel last van verkrampte handen op de switch omdat die zo plat is. De steam deck is precies een controller die in uw handen ligt. Voelt als een Xbox controller vind ik. Zeeeeer comfortabel. Uren op gespeeld zonder last van m’n handen. TopaankoopIk denk erover na om een Steam Deck te kopen. Vooral voor oudere games te spelen. Echter heb ik bij de Switch vaak last van verkrampte handen. Iemand die beiden heeft en eens kan zeggen of die beter in de hand ligt. Of net niet en ik er dus beter van wegblijf.
Bedankt Hummel.Gewoon doen. Je gaat geen last hebben van verkrampte handen. Ik heb zowel de switch 2 als de steam deck. Ik krijg snel last van verkrampte handen op de switch omdat die zo plat is. De steam deck is precies een controller die in uw handen ligt. Voelt als een Xbox controller vind ik. Zeeeeer comfortabel. Uren op gespeeld zonder last van m’n handen. Topaankoop
Steam Deck OLED is back in stock, with a price increase for both models due to rising memory and storage costs.
New prices (inclusive of VAT where applicable):
Steam Deck OLED 512GB: Now $789 USD; CAD 1,129; EUR 779; GBP 649; AUD 1,199; PLN 3,279
Steam Deck OLED 1TB: Now $949 USD; CAD 1,349; EUR 919; GBP 779; AUD 1,429; PLN 3,879
Steam Deck itself hasn't changed; these new prices reflect the current state of component costs and other global logistical challenges across the industry as a whole. We’ll keep you updated if anything changes.
Read more about Steam Deck on its product page, and follow the Steam Hardware Blog to stay up-to-date on all Steam Hardware news
![]()
Steam :: Steam Hardware :: Steam Deck weer op voorraad, met aangepaste prijzen
De Steam Deck OLED is weer verkrijgbaarsteamcommunity.com

Als ge die ooit wil verkopen...Pft... amai, voor deze prijs zou ik er gene in huis halen.
Soit, de mijne (LCD 512GB) ligt al maanden stof te verzamelen, maar dat terzijde.

2de hands slaan ze u dood met de steam decks.Had er al over gereclameerd in ergernissen topic. De Steam Deck zit al sinds eind 2024 op mijn wishlist, en ik ging wachten om te zien of op het sale ging. Maar helaas, vorig jaar out of stock tot vandaag.
Die meerprijs kan en wil ik niet betalen, dus 't zal weer wachten worden tot ze redelijker geprijsd worden.
Een grote vrees is ook dat dit mogelijks betekent dat de Steam Frame nog een pak duurder zal zijn.
Op vlak van hardware vertrouw ik tweedehands voor geen haar. Er is maar zo veel da ge ter plaatse op kan checken, en nog veel meer dat achteraf kan misgaan.2de hands slaan ze u dood met de steam decks.
En ook de oled passeert er af en toe.
Op vlak van hardware vertrouw ik tweedehands voor geen haar. Er is maar zo veel da ge ter plaatse op kan checken, en nog veel meer dat achteraf kan misgaan.
(plus ik heb een hoorprobleem, verbale communicatie is niet evident)
die gaat ook wrs de prijzen verhogen één van deze dagen.Voor die prijs heb je een Asus Rog Ally x, die velen malen krachtiger is.
Hoelang die nog aan 899 euro gaat staan is maar de vraag.