It's a jokeIs dit serieus? Beetje gemixte emoties hiero haha wou eerst zoreageren en tegelijk zo
maar toch ook wel een beetje
dus either way, gefeliciteerd en also ur screwed!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It's a jokeIs dit serieus? Beetje gemixte emoties hiero haha wou eerst zoreageren en tegelijk zo
maar toch ook wel een beetje
dus either way, gefeliciteerd en also ur screwed!
Troost u, ik heb tijdens de verbouwingen minstens 2 keer een hele nacht de garagepoort open laten staan. Waar dus al mijn (duur) werkgerief stond. De ene keer zag ik het pas de dag erna, de andere keer kreeg ik ineens een raar gevoel kot in de nacht en ben ik gaan kijken.Wat heb je vandaag gepresteerd, maar dan in de /facepalm-versie.
Ik zal openen! Deze morgen de kinderen naar school en de crèche gebracht, vervolgens naar de supermarkt, bakker en beenhouwer. Een uurtje later kom ik terug thuis en zie ik de voordeur wagenwijd openstaan, de lichten nog aan. Blijkbaar dus gewoon de kinderen in de auto gezet en niet meer achterom gekeken. Gelukkig geen ongewenste bezoekers over de vloer gekregen in tussentijd ...

Beetje op hetzelfde elan:Ik kom van mijn sport en zeg tegen een paar maten. Verdomme mijn lichten van mijn moto staan aan. Dat kan niet want die is geblokkeerd... Mijn maten zeggen, uw batterij is toch niet plat hé.
Ik begin halvelings te vloeken, en draai mijn contact om met mijn moto nog op zijn pikkel staand onder een hoek. Der beweegt niets. En ik gebruik mijn starter. Maar nog altijd niets.
Ik begin te vloeken en stellen dat mijn batterij plat is. Mijn maten stellen voor om mij naar huis te brengen. Ik zeg dan zit mijn moto hier, misschien kan ik beter pechverhelping bellen. Waarna 1 voorstelt om hem proberen in gang te duwen. Ik zeg dat ik dat met een moto nog nooit heb gedaan, maar we kunnen het proberen. Noegabollen. We doen het nog even. Noegabollen. 1 ervan zegt, het contact staat toch op hé, kzeg tuurlijk dat kijk maar en draai opnieuw met mijn stuur onder een hoek. Niets.
Een paar mensen passeren en stellen voor om te helpen duwen. Dus ik zet mij op mijn motor. nog 3 keer proberen we die in gang te duwen. Je hoort de motor aanslaan, je hoort hem willen starten, maar niets.
Er zegt opnieuw 1ne, ge hebt uw contact toch aanstaan. Ah ja kijk maar zeg ik, maar nu staat mijn stuur recht, en voila de gekende opstartprocedure met het feit dat ik mijn moto kan starten zonder problemen.
Ik schaamde mij diep... dat voor een motard die al 7 jaar met een moto rijdt...
Het enigste dat mij een beetje beter deed voelen, al zij het niet veel, was dat ik mijn motor nog nooit gestart heb zonder dat ik effectief zelf op de motor zit en het stuur recht staat.
Het viel toch als een stoot aan... die ik niet direct nog eens ga meemaken ;p.

Toen ik mijn huidige auto kocht, de 2e keer dat ik er mee moest gaan tanken, heb ik er nafte in gesmeten ipv diesel. Boven de tankklep staat in rode letters DIESEL. Ik ben met die nafte nog naar huis gereden en daarna nog naar mijn werk de volgende dag, in totaal 41 km.Beetje op hetzelfde elan:
Ex krijgt een vervangwagen van de garage mee, wil diesel gaan tanken, slang past niet in het gat
Mulan: zeker dat er diesel in moet?
Ex: och jong, moeidunie!
*Stapt het tankstation in en komt met 2 hulpvaardige mannen terug buiten om het probleem te onderzoeken*
Enkele minuten en pogingen om slang in gaatje te passen verder, duwt Mulan het inschrijvingsbewijs dat ze direct was beginnen zoeken, onder zijn neus waarop "benzine" staat.![]()
DIESEL staat toch altijd in gele letters op uw tankklep?Toen ik mijn huidige auto kocht, de 2e keer dat ik er mee moest gaan tanken, heb ik er nafte in gesmeten ipv diesel. Boven de tankklep staat in rode letters DIESEL. Ik ben met die nafte nog naar huis gereden en daarna nog naar mijn werk de volgende dag, in totaal 41 km.
Gelukkig hou ik altijd bij hoeveel ik tank en kon ik het exacte bedrag en uur geven toen ik naar Q8 belde, en kon men zien dat ik idd nafte had getankt. Ik had al het vermoeden dat er iets mis was toen mijn auto begon te bokken in het naar mijn werk rijden. Ik heb dan op mijn werk nog mogen een paar uur bezig zijn mijn tank leegpompen in jerrycans en dan te voet nog achter diesel.

Altijd? Nog nooit gezien eigenlijk, maar ik rij ook altijd met naftjes.DIESEL staat toch altijd in gele letters op uw tankklep?![]()

Dit staat haaks met uw verklaring dat je diesel wou tanken in een vervangwagen.Altijd? Nog nooit gezien eigenlijk, maar ik rij ook altijd met naftjes.![]()
Het zijn rode letters boven de tankklep, dus op mijn carosserie. Dus met de klep open en de dop er af had ik het NOG kunnen lezen...DIESEL staat toch altijd in gele letters op uw tankklep?![]()
Mijn ex wou diesel tanken in zijn vervangwagen.Dit staat haaks met uw verklaring dat je diesel wou tanken in een vervangwagen.

Je had moeten voorzien dat ik dat fout kon lezen he. 't Is dus uw fout.Mijn ex wou diesel tanken in zijn vervangwagen.![]()

Nix runs, ge hebt gelijk. Ze had het moeten voorzien en kunnen weten!Je had moeten voorzien dat ik dat fout kon lezen he. 't Is dus uw fout.
/runs
Op zijn minst gedeelde verantwoordelijkheid.Nix runs, ge hebt gelijk. Ze had het moeten voorzien en kunnen weten!
Allez dan, maar de meeste verantwoordelijk ligt wel de vrouw.Op zijn minst gedeelde verantwoordelijkheid.
Idd, met een verhouding van 90-10.Allez dan, maar de meeste verantwoordelijk ligt wel de vrouw.
Allez dan, maar de meeste verantwoordelijk ligt wel de vrouw.
Aaaaah, 2 sollicitanten voor de Single Dad Award!Idd, met een verhouding van 90-10.

Toen ik mijn huidige auto kocht, de 2e keer dat ik er mee moest gaan tanken, heb ik er nafte in gesmeten ipv diesel. Boven de tankklep staat in rode letters DIESEL. Ik ben met die nafte nog naar huis gereden en daarna nog naar mijn werk de volgende dag, in totaal 41 km.
Gelukkig hou ik altijd bij hoeveel ik tank en kon ik het exacte bedrag en uur geven toen ik naar Q8 belde, en kon men zien dat ik idd nafte had getankt. Ik had al het vermoeden dat er iets mis was toen mijn auto begon te bokken in het naar mijn werk rijden. Ik heb dan op mijn werk nog mogen een paar uur bezig zijn mijn tank leegpompen in jerrycans en dan te voet nog achter diesel.