Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 glazen tegelijk binnekappen. Of sjotglaasjes binnekappen dan hebde meer glazen binnen op eveveel tijdVerbaast me dat ik op dit forum hierover nog geen topic zag.
Dus voor de mensen die het kunnen gebruiken, bij deze.
To trapt af. Gisteren maar 2 tripeltjes gedronken in plaats van de gebruikelijke 5. Iemand tips om dit aantal snel terug omhoog te krijgen?

![]()
Glas St.Bernardus 3 L | St.Bernardus
www.sintbernardus.be
Als het twee zulke zijn, zie ik niet meteen reden tot ongerustheid.
Als we nu eens allemaal onze stoute schoenen aantrekken, kunnen we dit een realiteit maken!Wissel de koffietjes 's ochtends dan ook in met een stevige stout van 12%, dat smaakt toch zoals koffie. Dat is al een mooi begin van de dag. Met wat geluk kan je de werkgever overtuigen om de koffiemachine buiten te gooien en er een vat stout voor in de plaats te zetten voor iedereen.
Bij St-Bernardus toch. Als je daar dan 9 a 10 St-Bernardus Tripels in giet en je drinkt er twee van, zit je toch al bijna weer op een deftig niveau.Is dat de grootste maat?
Stoute jongens schijnen in trek te zijn op datingapps. Win-win!Als we nu eens allemaal onze stoute schoenen aantrekken, kunnen we dit een realiteit maken!
Wissel de koffietjes 's ochtends dan ook in met een stevige stout van 12%, dat smaakt toch zoals koffie. Dat is al een mooi begin van de dag. Met wat geluk kan je de werkgever overtuigen om de koffiemachine buiten te gooien en er een vat stout voor in de plaats te zetten voor iedereen.
Foei, mag niet meer! Elke gebruiker wordt geacht dagelijks het staatsblad -euh- forumregelstopic te doorworstelen!Gjcjcjcugufufufu gigihhigiguggugugug hiihihihohohohlh hohlbljlhlhlhlh hohlblblhlhlhivivkv ahja
Sorry, zit nog wat met de bibber, gezien ik mijn eerste shotje van de dag nog niet gehad heb.
Deze zin is geschreven door chatgpt. Dank u.
We duimen met je mee dat je het na Graspop ook kan volhouden. Je kan het!Ik heb al sinds kerstmis geen alcohol meer gedronken. Maar met graspop spring ik in het vat mannekes. Alle dagen lazarus![]()

Jammer dat Tool dit jaar niet komt of je kon u Lateralus drinken.Maar met graspop spring ik in het vat mannekes. Alle dagen lazarus![]()
Het doel is om dit jaar meer te drinken dan het vorige jaar, in slechts de helft van de tijdWe duimen met je mee dat je het na Graspop ook kan volhouden. Je kan het!![]()

Damn, dat kan niet anders dan een fantastisch half jaar worden. Enkel jammer dat je er niets meer van zal weten nadien.Het doel is om dit jaar meer te drinken dan het vorige jaar, in slechts de helft van de tijd![]()

Moshpit?Ik heb al sinds kerstmis geen alcohol meer gedronken. Maar met graspop spring ik in het vat mannekes. Alle dagen lazarus![]()
Ja, maar iedereen rondom mij valt wsl van hun stokje door mijn alcohol walmMoshpit?
Gaat der heavy aan toe gaan mijn gedachtJa, maar iedereen rondom mij valt wsl van hun stokje door mijn alcohol walm
Ja, hopelijk loop ik geen metaalvergiftiging op van al die vaten leeg te kletsen.Gaat der heavy aan toe gaan mijn gedacht