JorisBlack
Well-known member
ja ik zag het ook al van ver aankomen
dat het geen main character ging zijn die zou sterven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook gewoon een steengoed nummer natuurlijk"Running up that hill" zit nu alweer heel't weekend in mijn hoofd![]()
nope...Dat Master of Puppets moment was ook wel af, hopelijk krijgt de tik tok generatie zo ook wat metal mee

ah oef! faith in humanity restored!"published 24 days ago"
M.a.w. ze waren op basis van een preview aan het gokken welk nummer hij aan het spelen was, een paar weken voordat het 'uitgezonden' is
De 90's nostalgia komt eraan, nieuwe kids, nieuwe referenties. Geen Kate Bush meer maar Nirvana, geen Ghostbusters meer maar Jurassic park of Casper the friendly ghost. Dat lijkt mij de logische volgende stap.Het vijfde seizoen is het laatste zeggen de Duffer broers. Ze hebben een spin-off in hun hoofd die "totaal anders" zou zijn, maar denk dat Netflix heb toch zal pushen om vertrouwde elementen erin te zetten.

Misschien spoilertags gebruiken? Het staat nog geen 3 dagen onlineIk vond het goed. Entertainend.
Plotarmor is idd wel stevig.
Enkele serieuze sprongen ook hier en daar.
En veel onbenoemde dingen ook....
Zit niemand in met Owens? Waar zit kolonel mottig?
Het leger/guard is er plots, maar geen razzia?
Vader Wheeler is niet rap onder de indruk vanuit zijn zetel.
Zitten die niet in met hun kinderen? Die zijn nooit thuis.
Alles is ook plots mega casual en vanouds. Net vanalles meegemaakt, laat ons naar de inzameling gaan.
Ohja, nonkel Munson je neefje is trouwens supervaag gestorven. Laat die affiches maar zitten.
Misschien spoilertags gebruiken? Het staat nog geen 3 dagen online
Owens zal wel moeten gevonden worden in S5. En zo vanouds is het toch niet? Vecna heeft gewonnen en de groep niet he? Eddie dood, Max hersendood zonder enig idee hoe ze daar gaat uit komen. Je kan ook niet echt gaan zeggen aan nonkel Munson 'hij is door demonische vleesetende vleermuizen aan stukken gereten' want quasi niemand weet wat die ramp echt veroorzaakt heeft. Dan is 'ik was bij hem toen de aardbeving gebeurde' wel voldoende.
Kers op de taart: Jamie Campbell Bower heeft een minirol als Gellert Grindelwald in Deathly Hallows part 1 en speelt hier VecnaWat mij ook opviel is trouwens de hoeveelheid Harry Potter referenties. Ik heb de laatste twee afleveringen met kameraden gekeken en denk dat ik dat toch een keer of drie aangehaald heb.
De scène waar Eleven werd gekruisigd tegen de muur (toen ze moest toekijken) is de meest duidelijke. Hetzelfde gebeurde met Harry in de 4e film.
Op een gegeven moment verzamelt Vecna een hoop scherpe materialen om richting Eleven te sturen. Dit deed Voldemort ook in een gevecht met Perkamentus
De story van 001/Henry/Vecna is heel gelijkend op die van Tom Riddle/Voldemort
Will die de aanwezigheid van 001/Henry/Vecna voelt en hierdoor aan z'n hoofd begint te voelen[/spoiler]
En zo zullen er nog wel een paar zijn waar ik eventjes niet op kom.
Wat mij ook opviel is trouwens de hoeveelheid Harry Potter referenties. Ik heb de laatste twee afleveringen met kameraden gekeken en denk dat ik dat toch een keer of drie aangehaald heb.
De scène waar Eleven werd gekruisigd tegen de muur (toen ze moest toekijken) is de meest duidelijke. Hetzelfde gebeurde met Harry in de 4e film.
Op een gegeven moment verzamelt Vecna een hoop scherpe materialen om richting Eleven te sturen. Dit deed Voldemort ook in een gevecht met Perkamentus
De story van 001/Henry/Vecna is heel gelijkend op die van Tom Riddle/Voldemort
Will die de aanwezigheid van 001/Henry/Vecna voelt en hierdoor aan z'n hoofd begint te voelen[/spoiler]
En zo zullen er nog wel een paar zijn waar ik eventjes niet op kom.