Stranger Things

Stranger Things

1 ste aflevering van nieuw seizoen gezien.
Was moeilijk volgen ,te lang geleden op het vorige seizoen denk ik.

S4 deel 1.
Heel wat verwachte momenten en bijhorende tenenkrullende ogenblikken.
Hawke en de stoner vond ik irritant.
De jock deed me denken aan een Tom Cruise, in zijn handelingen.
Toch geamuseerd met de vier verhaallijnen.

Minstens driemaal werd er verwezen naar A Nightmare on Elm Street: De trailer-kill had wat weg van Tina' dood; door Dustin en met Englund zelf. In de 1984-film overwint Nancy Krueger. Ik verwacht toch nog iets van die film in de laatste afleveringen, betreffend Nancy.

7.5/10, laatste twee afleveringen.
Zeer voorspelbaar veel zaken.
Mocht Max nu toch gestorven zijn, dan was het af geweest. Met z'n allen wraak nemen en geen emotioneel ingetogen happy weerzien aan de hut. Power of love doet het weer, om de baddie halfdood te slaan :laugh:. Volgend seizoen gaan er meerdere lijken mogen vallen om het geslaagd te noemen

7.5/10, laatste twee afleveringen.
Zeer voorspelbaar veel zaken.
Mocht Max nu toch gestorven zijn, dan was het af geweest. Met z'n allen wraak nemen en geen emotioneel ingetogen happy weerzien aan de hut. Power of love doet het weer, om de baddie halfdood te slaan :laugh:. Volgend seizoen gaan er meerdere lijken mogen vallen om het geslaagd te noemen
Ik snap het ergens maar de verslagenheid was nu ook best groot vind ik, is ook heel knap hoe ik al aangedaan was van Eddie zijn dood. Dat personage draaide maar 1 seizoen mee maar had ik gerust meer van willen zien. Mijn idee dat Vecna achter alles zat blijkt nu te kloppen, gezien de connectie met Will lijkt dat mij wel een doelwit. Of hij wordt door Vecna opgezet tegen El, gezien zijn crush op Mike.

Moeten we nu een jaar ofzo wachten om te weten hoe het afloopt of wat?
Man wat erger ik me aan series die dit doen... en dan was het seizoen al in 2 gesplitst ook :sarcastic:

Man wat erger ik me aan series die dit doen... en dan was het seizoen al in 2 gesplitst ook :sarcastic:
Dat splitsen vant seizoen was inderdaad jammer. 3 jaar wachten vond ik nu niet erg. S3 was wat minder dan kijk ik minder uit naar een nieuw seizoen. Als ze dan een comeback maken van dit niveau wil ik gerust wachten, dit is by far het beste seizoen. Als ze hier nog over geraken stoppen ze op hun hoogtepunt

Al wordt het heel moeilijk om Eddy te vervangen

Een jaar? best case scenario.
Ze zijn nog niet eens begonnen met filmen. Mss najaar 2023? zal eerder '24 worden vrees ik

Toch wat op m'n honger blijven zitten eerlijk gezegd.

't Is gewoon één grote opbouw naar seizoen 5 in mijn ogen, waar het dan echt Vecna vs all the rest gaat zijn.

Dat geen enkel main character hier sterft vind ik wel echt gewoon lachwekkend. Dat Max een eerste keer obviously wordt gesaved by the bell kan ik nog mee leven, maar geen tweede keer hè jongens. Vind ik echt een grote smet op dit seizoen. Die drie nobodys leggen het loodje in ene mum van tijd en zij ontsnapt twee keer de dans, terwijl ze veel langer werd vastgehouden. Serieus staaltje plot armor.

Voor de rest vond ik het wel erg aangenaam om naar te kijken.

Toch wat op m'n honger blijven zitten eerlijk gezegd.

't Is gewoon één grote opbouw naar seizoen 5 in mijn ogen, waar het dan echt Vecna vs all the rest gaat zijn.

Dat geen enkel main character hier sterft vind ik wel echt gewoon lachwekkend. Dat Max een eerste keer obviously wordt gesaved by the bell kan ik nog mee leven, maar geen tweede keer hè jongens. Vind ik echt een grote smet op dit seizoen. Die drie nobodys leggen het loodje in ene mum van tijd en zij ontsnapt twee keer de dans, terwijl ze veel langer werd vastgehouden. Serieus staaltje plot armor.

Voor de rest vond ik het wel erg aangenaam om naar te kijken.
We weten natuurlijk niet hoe ze hier uit gaat komen. En Eddy was misschien niet lang in beeld maar wel een toppersonage dat gemist gaat worden.

Terug
Bovenaan