Taboe

Idd. Vooral dat locatie deel blijft heel goeie tv.
De stand up zelf maar matig vaak. Maar goed, schrijft iemand aan mee die ook aan Kamal zijn schouw schrijft. ;)
Gulpen is ook een mooie streek. Leuk om ze "in de buurt" te zien. En dat is idd het leukste deel aan het programma. Ik vind de stand-up eigenlijk wel nog goed, maar het is geen evidentie om van een gevoelig thema een show te maken denk ik.

Ben ik trouwens de enige die vond dat die Elisabeth de jongere (en knappere) zus van Astrid Bryan kon zijn? :unsure:

Gulpen is ook een mooie streek. Leuk om ze "in de buurt" te zien. En dat is idd het leukste deel aan het programma. Ik vind de stand-up eigenlijk wel nog goed, maar het is geen evidentie om van een gevoelig thema een show te maken denk ik.

Ben ik trouwens de enige die vond dat die Elisabeth de jongere (en knappere) zus van Astrid Bryan kon zijn? :unsure:
Heb daar ook aan gedacht (zeker op't moment dat ze in die roze auto zat).

Net gezien dat er nog een compilatie aflevering van seizoen 3 is, had ik gemist.

Maar het doet me wel aan iets denken, iemand enig idee met wat voor auto die rondrijden?

Binnenkort voor de vierde keer Taboe op tv 1:

Er zit voor iedereen wel een onderwerp bij wat hij zelf of in de familie ervaart.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan