Tanja - Drama heeft een voornaam (Streamz)

Mona

Member
(Ik had de titel nog sterker gevonden als het Tanja - Drama heeft een naam was geweest, maar dat terzijde om te beginnen.)
(En ik wist niet goed of ik het onder 'reality' of 'streams' moest zetten.)

Wie heeft dit absolute TRAINWRECK al bekeken? Ik kon er tot mijn grote schaamte niet aan weerstaan.

Dat weekend met vrienden in de Ardennen... Ik hou ook wel eens van een goed feestje, maar dit... Als er al gasten gaan wegrijden en hun partner willen achterlaten. Mensen die in hun blootje rondlopen met de camera erbij. Zo wild gaan dat het tot vleeswonden leidt waarmee je de dag erna naar spoed moet. Lekker volwassen...
Die kinderen die geblurred worden, maar iedereen die die kinderen kent weet nu toch exact hoe er thuis geleefd wordt en hoe papa en mama met elkaar omgaan. (Ze heeft alles op voorhand bekeken en goedgekeurd? Hoe dan?)
De whatsappberichten aan haar man die ze voorleest. WAAROM?
De sessies bij de lifecoach, de rechtzaken, de reisjes...
De champagne en het bier overal.
Ik kan hier niet alles opsommen. 😅

En dat alles zit in zes afleveringen. Daar hadden ze gerust meer uit kunnen tappen als ze wilden.
En het eindigt op een cliffhanger, dus ik vermoed dat seizoen twee al gedraaid is en gemonteerd wordt as we speak.

Laatst bewerkt:
Ja kijk zo een weekend als dat van hun in de Ardennen doen we jaarlijks onder de mannen en daar gebeuren ook wel eens wat dingen, maar dat is uiteraard niet toonbaar voor heel Vlaanderen... Ik vroeg me meermaals luidop af: waarom moeten wij dit allemaal weten Tanja?

Ik kan me niet voorstellen dat je zo een weekend hebt waar de vrouwen bij zijn. Dan zijn alle mannen die ik ken de grootste sloefen en durft niemand zo buitensporig te zijn.

Ik ken wel gemengde man-vrouw groepen die zo'n weekends doen, maar ik denk daar wat van dan. En ik probeer niet in zo'n groepen terecht te komen. 😅 En misschien heb ik ook wel eens weekends die erbij in de buurt komen (ok, ietsiepietsie minder drama wel), maar no way dat dat ooit gefilmd wordt voor welke zender dan ook.

(Ik had de titel nog sterker gevonden als het Tanja - Drama heeft een naam was geweest, maar dat terzijde om te beginnen.)
(En ik wist niet goed of ik het onder 'reality' of 'streams' moest zetten.)

Wie heeft dit absolute TRAINWRECK al bekeken? Ik kon er tot mijn grote schaamte niet aan weerstaan.

Dat weekend met vrienden in de Ardennen... Ik hou ook wel eens van een goed feestje, maar dit... Als er al gasten gaan wegrijden en hun partner willen achterlaten. Mensen die in hun blootje rondlopen met de camera erbij. Zo wild gaan dat het tot vleeswonden leidt waarmee je de dag erna naar spoed moet. Lekker volwassen...
Die kinderen die geblurred worden, maar iedereen die die kinderen kent weet nu toch exact hoe er thuis geleefd wordt en hoe papa en mama met elkaar omgaan. (Ze heeft alles op voorhand bekeken en goedgekeurd? Hoe dan?)
De whatsappberichten aan haar man die ze voorleest. WAAROM?
De sessies bij de lifecoach, de rechtzaken, de reisjes...
De champagne en het bier overal.
Ik kan hier niet alles opsommen. 😅

En dat alles zit in zes afleveringen. Daar hadden ze gerust meer uit kunnen tappen als ze wilden.
En het eindigt op een cliffhanger, dus ik vermoed dat seizoen twee al gedraaid is en gemonteerd wordt as we speak.
Ik ben getriggerd nu 😁

Allé, ik heb aflevering 1 bekeken.
Er is echt geen enkel onderwerp dat aan bod komt dat niet afglijdt in de marginaliteit.
Ik dacht eerst dat die man misschien nog normaal was maar die lijkt haar rink aaneen te bedriegen en komt niet thuis als hij geen goesting heeft.
En die life coach, dat is toch een acteur hoop ik? Ik heb zelf al in relatietherapie gezeten en dat was toch iets volledig anders.

Er is echt geen enkel onderwerp dat aan bod komt dat niet afglijdt in de marginaliteit.
Ik dacht eerst dat die man misschien nog normaal was maar die lijkt haar rink aaneen te bedriegen en komt niet thuis als hij geen goesting heeft.
En die life coach, dat is toch een acteur hoop ik? Ik heb zelf al in relatietherapie gezeten en dat was toch iets volledig anders.
Hoe verder je gaat kijken hoe meer je gaat beseffen dat die vent nog marginaler is dan dat zij is. Die hebben beide toch ook gewoon een serieuse alcoholverslaving als je het bekijkt. Dat zit van smorgens tot s avonds te zuipen.
En alles dat haar overkomen is, daar is zij het slachtoffer van. 0,0 schuldbesef heeft dat mens.

En alles dat haar overkomen is, daar is zij het slachtoffer van. 0,0 schuldbesef heeft dat mens.
Tcho ja, dat is hetzelfde dan wanneer ze aan een BV vragen "Uw bekendheid heeft toch ook zijn voordelen?" en dat die dan zo geaffronteerd reageren van "integendeel, ik heb 3-4x keer zo hard moeten werken door alle vooroordelen over mij". Het is gemakkelijker om het slachtoffer te spelen zeker?

Die was in een vorige leven presentatrice op regionale TV, naast Bieke Ilegems.

op basis van Kurkdroog staat de lever van Tanja en haar gezelschap nou niet bepaald Kurkdroog. Die vent zou precies liever ergens anders zijn, meer bepaald bij eender wat op twee benen met borsten aan. Terwijl de Miss-die-iedereen-wil de vibratorautomaat voor haar deur leegkoopt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan