Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond dit al geen uitlach tv meer eigenlijk. Triestig. Labiel heeft een voornaam gekregen.Tanja doet dit allemaal om haar imago op te krikkenahum...
Ik had het niet verwacht maar toch snel die reeks gebinched. Manman, uitlach tv bestaat dan toch nog. Ik snap haar ex wel...
Ze doet dit allemaal om nog een paar sollen op haar rekening te krijgen die ze ook weer instant gaat opdoen door een levensstijl te hanteren die ze niet kan betalen.Tanja doet dit allemaal om haar imago op te krikkenahum...
Ik had het niet verwacht maar toch snel die reeks gebinched. Manman, uitlach tv bestaat dan toch nog. Ik snap haar ex wel...
Ja dat snap ik dus niet. Haar vent zegt dat ze meer dan 200k schulden heeft, dan vraag ik me af of dat huis op zijn naam staat want hoe kun je zoveel schulden hebben en op die manier leven in zo een kast van een huis zonder dat er op iets beslag wordt genomen?Ze doet dit allemaal om nog een paar sollen op haar rekening te krijgen die ze ook weer instant gaat opdoen door een levensstijl te hanteren die ze niet kan betalen.
Dat zal allemaal van hem zijn.Ja dat snap ik dus niet. Haar vent zegt dat ze meer dan 200k schulden heeft, dan vraag ik me af of dat huis op zijn naam staat want hoe kun je zoveel schulden hebben en op die manier leven in zo een kast van een huis zonder dat er op iets beslag wordt genomen?
Pas op, ik wil hun maandelijkse kosten niet zien hoor. Geld smelt als sneeuw voor de zon met hun levensstijl. Want dat zijn beide mensen die 5000 euro in hun handen kunnen hebben en dat op zouden doen aan een fles champagne die wordt geserveerd door ne ober die in handenstand met de fles in zijn gat komt aanlopen terwijl ze ook een lek in het dak moeten herstellen.Dat zal allemaal van hem zijn.
Hij had een familiegarage: Kia, Jaguar en Landrover. 2 locaties om de hoek van elkaar.
Hij heeft dat meen ik verkocht aan de Mobiliteitsmakelaar groepering.
Als dat inclusief de locatie/grond/gebouwen is, lijkt me dat die zich nooit nog zorgen moet maken.
Ik weet nog dat ik daar kwam voor zaken en toen hij begon met Tanja en ze begonnen in 't nieuws te komen...ze zagen daar allemaal in een rotvaart de zaak in duigen vallen. Hij was ineens totaal niet meer ermee bezig.
Volgend jaar Tanja in Geld Gezocht.Pas op, ik wil hun maandelijkse kosten niet zien hoor. Geld smelt als sneeuw voor de zon met hun levensstijl. Want dat zijn beide mensen die 5000 euro in hun handen kunnen hebben en dat op zouden doen aan een fles champagne die wordt geserveerd door ne ober die in handenstand met de fles in zijn gat komt aanlopen terwijl ze ook een lek in het dak moeten herstellen.
Zonder diene Michael was het sowieso van da, zo iemand moest begeleid word.Volgend jaar Tanja in Geld Gezocht.
Straf dat zoiets simpel toch een zaak kan uitbouwen en daar nog veel geld mee kan verdienen, laat staan iemand die met zo ene zaken wil doen.Dat zal allemaal van hem zijn.
Hij had een familiegarage: Kia, Jaguar en Landrover. 2 locaties om de hoek van elkaar.
Hij heeft dat meen ik verkocht aan de Mobiliteitsmakelaar groepering.
Als dat inclusief de locatie/grond/gebouwen is, lijkt me dat die zich nooit nog zorgen moet maken.
Ik weet nog dat ik daar kwam voor zaken en toen hij begon met Tanja en ze begonnen in 't nieuws te komen...ze zagen daar allemaal in een rotvaart de zaak in duigen vallen. Hij was ineens totaal niet meer ermee bezig.

Straf dat zoiets simpel toch een zaak kan uitbouwen en daar nog veel geld mee kan verdienen, laat staan iemand die met zo ene zaken wil doen.
Ofwel fils a papa en alles gekregen van thuis, zo niet naar de verdoemenis heeft geholpen door allerhande stoten.![]()
Daarom dat ik inderdaad sprak van familiegarage.Hij heeft die garages geerfd van zijn ouders en vervolgens naar de knoppen geholpen omdat hij meer bezig was met miss België 98. Verklaart beetje waarom haar schoonmoeder geen goed woord overheeft over heeft voor ons Tanja.![]()

1+1 = 2Daarom dat ik inderdaad sprak van familiegarage.
Zat inderdaad al in de familie en hij heeft dat dan overgenomen.
Ze stammen af van de DAF Peeters.
Hij is 3de generatie. https://ttpeeters.be/nl/over-ons#:~:text=Garage Peeters zag in 1953,service op maat en innovatie.
Ging in 't begin dus goed, maar is dan heel snel zorgwekkend geworden sinds hij zich in liet met Dexters. Alle werknemers,...zag het allemaal voor hun ogen gebeuren. Zeer pijnlijk eigenlijk.
Maar geloof me, dat geld krijg je niet op hoor met eens gek te doen met wat flessen champagne.

Ik vrees dat Tanja met al die jaren van alcohol en drugs er niet beter op geworden is, daar is duidelijk schade aangericht. Vroeger was die nog wel cool.Wat ik vroeger wel straf vond was haar passage in eiland robinson. Had ik nooit verwacht dat die dat zo goed ging doen. Die had daar een hele lange tijd alleen overleefd in een grot en speelde iedereen die erbij kwam naar huis.
met af en toe een crewlid erbij, die haar wat eten gaf en in natura bedankt werd. Als je begrijpt wat ik bedoel.Wat ik vroeger wel straf vond was haar passage in eiland robinson. Had ik nooit verwacht dat die dat zo goed ging doen. Die had daar een hele lange tijd alleen overleefd in een grot en speelde iedereen die erbij kwam naar huis.
met af en toe een crewlid erbij, die haar wat eten gaf en in natura bedankt werd. Als je begrijpt wat ik bedoel.