Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op je 48ste zie je er sowieso geen 20 meer uit natuurlijk. Ik vind dat zij er nog goed uitziet voor haar leeftijd.In haar jonge jaren was dat nog een ferm wijf maar op haar 48ste ziet die er toch al serieus afgeleefd uit. Niet onlogisch ook gezien de levensstijl.
met of zonder smink? zonder smink ziet die er toch precies zwaar moe uit vind ik.Op je 48ste zie je er sowieso geen 20 meer uit natuurlijk. Ik vind dat zij er nog goed uitziet voor haar leeftijd.
Met ziet ze er inderdaad beter uitmet of zonder smink? zonder smink ziet die er toch precies zwaar moe uit vind ik.

www.instagram.com
Los van t feit dat ik ze voor geen geld van de wereld in huis zou pakken vanwege toch behoorlijk van t padje af. Puur fysiek vind ik dat best nog wel een schoon vrouw ook.Op je 48ste zie je er sowieso geen 20 meer uit natuurlijk. Ik vind dat zij er nog goed uitziet voor haar leeftijd.
.Die denkt vooral "godzijdank dat er een paar hersenloze mormels blijft betalen voor mijn gezeik"Zo'n Lifecoach Sandra, zou die 's avonds moe maar tevreden naar huis gaan na een dagje coachen en denken dat ze de wereld heeft verbeterd ? Of zou die denken: ik had nooit mijn job bij ATV mogen opzeggen tijdens mijn menopauze ?
Toepasselijk bij zo'n mensen:Zo'n Lifecoach Sandra, zou die 's avonds moe maar tevreden naar huis gaan na een dagje coachen en denken dat ze de wereld heeft verbeterd ? Of zou die denken: ik had nooit mijn job bij ATV mogen opzeggen tijdens mijn menopauze ?