Tanja - Drama heeft een voornaam (Streamz)

In haar jonge jaren was dat nog een ferm wijf maar op haar 48ste ziet die er toch al serieus afgeleefd uit. Niet onlogisch ook gezien de levensstijl.

Heb het programma niet gezien maar toevallig op dit gevallen van enkele maanden terug, toch moeten lachen

Op je 48ste zie je er sowieso geen 20 meer uit natuurlijk. Ik vind dat zij er nog goed uitziet voor haar leeftijd.
Los van t feit dat ik ze voor geen geld van de wereld in huis zou pakken vanwege toch behoorlijk van t padje af. Puur fysiek vind ik dat best nog wel een schoon vrouw ook.

Ondertussen ook de eerste twee afleveringen gezien, man man :laugh: .

Hare vent zat woensdag ook op t terras met nen hoop venten en één vrouw in Herentals, toch een eigen ras ze. Maar bon als ze zo gelukkig zijn ze doen maar.

Zo'n Lifecoach Sandra, zou die 's avonds moe maar tevreden naar huis gaan na een dagje coachen en denken dat ze de wereld heeft verbeterd ? Of zou die denken: ik had nooit mijn job bij ATV mogen opzeggen tijdens mijn menopauze ?

Laatst bewerkt:
Zo'n Lifecoach Sandra, zou die 's avonds moe maar tevreden naar huis gaan na een dagje coachen en denken dat ze de wereld heeft verbeterd ? Of zou die denken: ik had nooit mijn job bij ATV mogen opzeggen tijdens mijn menopauze ?
Die denkt vooral "godzijdank dat er een paar hersenloze mormels blijft betalen voor mijn gezeik"

Good for her. Ik respecteer een goede swindle.

Terug
Bovenaan