[TCG] Pokémon

Van begin oktober dan. ETB's in Mediamarkt en Dreamland voor 59,95 gekocht.
En die andere dingen ook gewoon aan de bodemprijs. Boosters aan 5,99, 3-pack blisters aan 17,99 en de Latias EX Box aan 23,95.
Idem, alleen moet je er de eerste dag al bij kunnen zijn natuurlijk. En Mediamarkt was puur online, dus die boot volledig gemist deze keer.

Van begin oktober dan. ETB's in Mediamarkt en Dreamland voor 59,95 gekocht.
En die andere dingen ook gewoon aan de bodemprijs. Boosters aan 5,99, 3-pack blisters aan 17,99 en de Latias EX Box aan 23,95.
Ja idd voor €59,95, niet "onder €60" die prijs is al even zo en er is momenteel ook geen indicatie dat deze omhoog gaat gaan.
Mediamarkt heeft een hele lange tijd niks verkocht tot vorige set, mss dat zij hun prijzen wat omhoog doen zoals vele andere winkels nu ze zagen hoe snel het de deur uit was en wat anderen er voor vragen. Bij Pokémon zelf is de adviesprijs niet verhoogd in elk geval.

Dreamland heeft ook een periode meer gevraagd en zijn nu ook terug gezakt naar €59,95 voor een ETB nu ze terug meer stock hebben.

Hier na +-25 jaar er ook terug aan begonnen. Mijn 1st editions, Jungle en Fossil kaarten kwam ik tegen en de nostalgie nam over. Stuk of 10 kaarten die ik binnenkort naar PSA ga sturen om te laten graden. Zitten er paar mooie tussen in zeer goede staat.

Binnenkort hoop ik de nieuwe ETB van Phantasmal Flames te scoren maar dat lijkt mij een vrij onbegonnen opgave. Ik gok dat ik nog het meeste succes zal hebben bij Dreamland op dag 1?

Vant weekend nog eens Regionals meegedaan in Lille, quasi zonder voorbereiding want heb niet al te veel tijd meer om te spelen.
Toch nog in dag 2 kunnen geraken om daar alles te verliezen. Uiteindelijk 352ste van de 2028, wel net uit de prijzen jammer genoeg.

Vant weekend nog eens Regionals meegedaan in Lille, quasi zonder voorbereiding want heb niet al te veel tijd meer om te spelen.
Toch nog in dag 2 kunnen geraken om daar alles te verliezen. Uiteindelijk 352ste van de 2028, wel net uit de prijzen jammer genoeg.

Welk deck heb je gespeeld ?
Hier door een andere primaire hobby nooit veel in het echt gespeeld, maar wel online tussen de soep en de patatten😅

Nice toch!

Speelt 90% dan niet met dezelfde 2 meta decks op zo'n toernooien? Da's iets dat voor mij al het plezante uit dat soort kaartspellen zuigt. Heartstone ben ik hierdoor ook mee gestopt.

Archaludon met Steelix (pet card). Ik sta er wel om bekend niet echt meta te spelen, maar gewoon mijn eigen ding te doen, soms lukt het, soms niet 😅

Mijn limitless page

Amai, daar Staan wat mooie resultaten op, zeker in 2017 😉

Deze dat je nu speelt idd nog nooit gezien. Heeft ook zijn voordelen zeker om tegenstander soms te kunnen verrassen. Hier voorlopig aan het spelen/prutsen met ho-oh -en mega latias.

Amai, daar Staan wat mooie resultaten op, zeker in 2017 😉

Deze dat je nu speelt idd nog nooit gezien. Heeft ook zijn voordelen zeker om tegenstander soms te kunnen verrassen. Hier voorlopig aan het spelen/prutsen met ho-oh -en mega latias.
Toen speelde ik wel op hoog niveau, sinds geboorte van mijn zoontje enkel nog voor het plezier.

Klinkt als interessante decks, pm gerust als je wilt overleggen of wat hulp wilt met decks.

Ook niet slecht :coolbrows:

IMG-3450.png

Gewoon hier posten dedju!
Probleem is dus effectief, tegen dat ik da hier post en al die links zet is alles inderdaad weg.
Ik was er vroeg bij en heb naast 80% van de zaken naast gegrepen...

Bol zijt ge echt ne vogel voor de kat als ge niet al klaar zat toevallig.

Terug
Bovenaan