[TCG] Pokémon

Gisteren was de 2025 Holiday Calender terug op voorraad bij Bol blijkbaar. Tegen dat ik het door had, was hij al terug uitverkocht.
Van waar ben je?

Hier in de lokale boardgamewinkel lagen er nog een 4-tal Holiday Calendars, prijs weet ik wel niet.

Daar een 4-tal booster packs van Mega Evolution gekocht aan 7 euro.

In de Standaard Boekhandel waren er ook nog voldoende booster packs van Mega Evolution, maar aan 7,99 euro.

Edit: link naar Standaard Boekhandel (om te checken op voorraad): https://www.standaardboekhandel.be/p/pokemon-me-01-mega-evolution--booster-eng-0196214115903

Laatst bewerkt:
In mijne mediamarkt hadden ze ook weer 2 boosterboxen beschikbaar. Dus 5 pakjes gekocht aan 6 euro :cheer:
En er stonden nog zeker 15 dozen van Mega Latias Ex aan 25 euro.

Onder de middagpauze snel eens naar de Fnac in de City2 geweest, alles FR. 😭
In de Mediamarkt was't 2 weken terug nougabollen, dus niet binnen geweest.

Voor Phantasmal Flames heb ik enkel een ETB besteld, vond/vind een boosterbox wat overkill (zeker aan deze prijzen) voor zo'n kleine set. Hoop dat ik nog ergens 3-pack blisters of booster bundles op de kop kan tikken. 🤞

Van waar ben je?

Hier in de lokale boardgamewinkel lagen er nog een 4-tal Holiday Calendars, prijs weet ik wel niet.

In de Standaard Boekhandel waren er ook nog voldoende booster packs van Mega Evolution, maar aan 7,99 euro.

Edit: link naar Standaard Boekhandel (om te checken op voorraad): https://www.standaardboekhandel.be/p/pokemon-me-01-mega-evolution--booster-eng-0196214115903
In de Standaard Boekhandel trouwens ook nog de leuke Mega Heroes Mini Tins te verkrijgen aan 14,99 euro!

Heb deze misprint Ninetales ex nog liggen van S&V 151.
Weet er iemand een plaats waar ik eens kan checken hoeveel die waard zou zijn?
srY60U2.jpeg

Ben eens zo'n tinbox gaan halen in de Standaard boekhandel.
Daarnet een Team Rocket's Mewtwo ex (DRI213) gehaald uit een pakje.
Niet al te gek, maar toch een schoon kaartje om te trekken.

Niet dat ik meteen van plan ben om mijn pull's te verkopen, maar zijn er (online) plekken waar je ungraded of graded kaarten makkelijk en betrouwbaar kan verkopen?

Van waar ben je?

Westmalle qua ligging ;).

Enige nadeel aan Standaard Boekhandel vind ik de prijs. Ze profiteren er wat van om de prijs op te trekken van 5,99 EUR naar 7,99 EUR. Wij hebben via Benefits@Work wel 10% korting op Standaard Boekhandel maar dan is het toch nog een groot verschil met Mediamarkt. Al zijn er geen restricties op het aantal packs bij Standaard Boekhandel.

In mijne mediamarkt hadden ze ook weer 2 boosterboxen beschikbaar. Dus 5 pakjes gekocht aan 6 euro :cheer:
En er stonden nog zeker 15 dozen van Mega Latias Ex aan 25 euro.

Hier vandaag een Mega Latias ex Box gekocht in Mediamarkt Schoten voor 25,99 EUR. Moest er specifiek achter vragen bij de kassa en dan kreeg ik het mee.

Westmalle qua ligging ;).

Enige nadeel aan Standaard Boekhandel vind ik de prijs. Ze profiteren er wat van om de prijs op te trekken van 5,99 EUR naar 7,99 EUR. Wij hebben via Benefits@Work wel 10% korting op Standaard Boekhandel maar dan is het toch nog een groot verschil met Mediamarkt. Al zijn er geen restricties op het aantal packs bij Standaard Boekhandel.
Dat gaat wat ver zijn.

8 euro vond ik ook te duur, maar gaf het maar mee dat er daar wel nog een aanbod is.
Die tin met korting valt dan nog mee.

7 euro in de lokale boardgamewinkel is in principe ook teveel, maar een Mediamarkt of Dreamland is hier helaas niet in de buurt.

Vandaag langs die beurs geweest met die Lucario van mega evolutions. Voor 200€ waarde kunnen ruilen, de zoon heeft er dan een charizard doos met beelden en 10 pakjes, een mega evolutions etb en een charizard kaart van 20€ voor gehad dus. Hij was weer content :)

Vandaag langs die beurs geweest met die Lucario van mega evolutions. Voor 200€ waarde kunnen ruilen, de zoon heeft er dan een charizard doos met beelden en 10 pakjes, een mega evolutions etb en een charizard kaart van 20€ voor gehad dus. Hij was weer content :)

Is er een markt voor ungraded kaarten? Of was die graded in jullie geval (kvermoed van niet aangezien die packs nog maar uitzijn?)

Nice. Veel stuff voor 1 kaart, da's alles wat een kind verlangt :D

Terug
Bovenaan