Bellen naar Dreamland en laten wegleggen. Persoon aan de lijn zei dat ze die nog hadden. Ik spreek dan wel over Dreamland Turnhout.Zou graag een Charizard tin scoren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bellen naar Dreamland en laten wegleggen. Persoon aan de lijn zei dat ze die nog hadden. Ik spreek dan wel over Dreamland Turnhout.Zou graag een Charizard tin scoren.
Helaas geen Dreamland hier in de buurt.Bellen naar Dreamland en laten wegleggen. Persoon aan de lijn zei dat ze die nog hadden. Ik spreek dan wel over Dreamland Turnhout.
Bellen naar Dreamland en laten wegleggen. Persoon aan de lijn zei dat ze die nog hadden. Ik spreek dan wel over Dreamland Turnhout.
Wat ik wel niet begrijp: aan de telefoon zeiden ze, ja, alles in 1 minuut weg, want er waren veel bestellingen. Kon je die dan daar op voorhand bestellen? Via de website alvast niet. Ze zei je kan altijd bestellen via de website voor mocht er nieuwe stock komen. Maar dan moet je al betalen? Ja. Hoe krijg ik dan mijn geld terug als er geen nieuwe stock komt? Via het hoofdkantoor. Straf om te horen dat je een bon krijgt en niet je geld terug voor een product dat ze niet kunnen leveren. Goed dat ik dit niet heb gedaan dan.Fucking Standaard Boekhandel. Met PF mij al geript door toch niks te hebben, ook al had ik besteld (en betaald), mij weken laten wachten op 'nieuwe stock', geld teruggevraagd, kreeg enkel bon. Nu bestel ik AH, weer mailtje 'wegens stockprobleem'... F dat, fix je site of verkoop niks. Weer geld teruggevraagd, moet nu wachten op restitutie van mijn waardebon. Wordt een bongobon volgende keer...
Ja, echt klote. En duurt ook tot 3 dagen tot dat geld terug op die bon staat nu...Wat ik wel niet begrijp: aan de telefoon zeiden ze, ja, alles in 1 minuut weg, want er waren veel bestellingen. Kon je die dan daar op voorhand bestellen? Via de website alvast niet. Ze zei je kan altijd bestellen via de website voor mocht er nieuwe stock komen. Maar dan moet je al betalen? Ja. Hoe krijg ik dan mijn geld terug als er geen nieuwe stock komt? Via het hoofdkantoor. Straf om te horen dat je een bon krijgt en niet je geld terug voor een product dat ze niet kunnen leveren. Goed dat ik dit niet heb gedaan dan.
Is al ff uitverkocht![]()
Ascended Heroes - Elite Trainer Box
MAXIMAAL 1 EXEMPLAAR PER ACCOUNT/ADRES. OM IEDEREEN EEN EERLIJKE KANS TE GEVEN, ANNULEREN WE BESTELLINGEN DIE DEZE LIMIET OVERSCHRIJDEN. Let op: bestellingen worden niet gesplitst of samengevoegd. Ontdek het enorme potentieel wanneer Mega Dragonite ex het gevecht aanvoert en samen met een team...pocketgames.nl
€70 + verzending
Maar ze kunnen niet leveren, dan mag je wettelijk een bon toch weigeren en moet je toch gewoon je geld terug op je rekening krijgen? Althans de eerste keer toch.Ja, echt klote. En duurt ook tot 3 dagen tot dat geld terug op die bon staat nu...
Blijft de hele tijd gaan tussen online en offline. Als ge geluk hebt, heb je er een aan degelijke prijs.Is al ff uitverkocht
Bij mij staat er in m'n mailtje 'Had je deze producten al betaald? Dan betalen we je zo snel mogelijk terug via het betaalmiddel dat je oorspronkelijk gebruikte voor je aankoop'. Dus ik verwacht gewoon een terugstorting.Ja, echt klote. En duurt ook tot 3 dagen tot dat geld terug op die bon staat nu...

Ik had online besteld voor afhaling in de winkel, na weken wachten kreeg ik enkel bon terug in de winkel. Ik dacht toen: zal voor AH wel nog van pas komen. Draait dat ff anders uit nu.Maar ze kunnen niet leveren, dan mag je wettelijk een bon toch weigeren en moet je toch gewoon je geld terug op je rekening krijgen? Althans de eerste keer toch.
Scalper

Toch weer ETB's in overvloed overal. Als je beetje moeite doet...