[TCG] Pokémon

Bellen naar Dreamland en laten wegleggen. Persoon aan de lijn zei dat ze die nog hadden. Ik spreek dan wel over Dreamland Turnhout.

Hier doen ze niet aan wegleggen alleszins. Zou tegen de regels zijn 🙈
Werkende mens is dus altijd gejost.

Dreamland Heusden heeft nog niks binnen gekregen van ASC. Hasselt idem.

Fucking Standaard Boekhandel. Met PF mij al geript door toch niks te hebben, ook al had ik besteld (en betaald), mij weken laten wachten op 'nieuwe stock', geld teruggevraagd, kreeg enkel bon. Nu bestel ik AH, weer mailtje 'wegens stockprobleem'... F dat, fix je site of verkoop niks. Weer geld teruggevraagd, moet nu wachten op restitutie van mijn waardebon. Wordt een bongobon volgende keer...

IMG_20260220_103301.jpg

Fucking Standaard Boekhandel. Met PF mij al geript door toch niks te hebben, ook al had ik besteld (en betaald), mij weken laten wachten op 'nieuwe stock', geld teruggevraagd, kreeg enkel bon. Nu bestel ik AH, weer mailtje 'wegens stockprobleem'... F dat, fix je site of verkoop niks. Weer geld teruggevraagd, moet nu wachten op restitutie van mijn waardebon. Wordt een bongobon volgende keer...
Wat ik wel niet begrijp: aan de telefoon zeiden ze, ja, alles in 1 minuut weg, want er waren veel bestellingen. Kon je die dan daar op voorhand bestellen? Via de website alvast niet. Ze zei je kan altijd bestellen via de website voor mocht er nieuwe stock komen. Maar dan moet je al betalen? Ja. Hoe krijg ik dan mijn geld terug als er geen nieuwe stock komt? Via het hoofdkantoor. Straf om te horen dat je een bon krijgt en niet je geld terug voor een product dat ze niet kunnen leveren. Goed dat ik dit niet heb gedaan dan.

Wat ik wel niet begrijp: aan de telefoon zeiden ze, ja, alles in 1 minuut weg, want er waren veel bestellingen. Kon je die dan daar op voorhand bestellen? Via de website alvast niet. Ze zei je kan altijd bestellen via de website voor mocht er nieuwe stock komen. Maar dan moet je al betalen? Ja. Hoe krijg ik dan mijn geld terug als er geen nieuwe stock komt? Via het hoofdkantoor. Straf om te horen dat je een bon krijgt en niet je geld terug voor een product dat ze niet kunnen leveren. Goed dat ik dit niet heb gedaan dan.
Ja, echt klote. En duurt ook tot 3 dagen tot dat geld terug op die bon staat nu...

€70 + verzending

Ja, echt klote. En duurt ook tot 3 dagen tot dat geld terug op die bon staat nu...
Bij mij staat er in m'n mailtje 'Had je deze producten al betaald? Dan betalen we je zo snel mogelijk terug via het betaalmiddel dat je oorspronkelijk gebruikte voor je aankoop'. Dus ik verwacht gewoon een terugstorting. 🙏
Maar wel heel vervelend ja, hun online winkelvoorraad lijkt echt nooit te kloppen. Had bij PF ook hetzelfde...

Maar ze kunnen niet leveren, dan mag je wettelijk een bon toch weigeren en moet je toch gewoon je geld terug op je rekening krijgen? Althans de eerste keer toch.
Ik had online besteld voor afhaling in de winkel, na weken wachten kreeg ik enkel bon terug in de winkel. Ik dacht toen: zal voor AH wel nog van pas komen. Draait dat ff anders uit nu.

4 bol tins geopend, 8 packs, 2 IR (heliolisk en dreepy) en 1 SIR pikachu 276.
Kan me een ETB besparen, goed dat bol die gisteren niet gedropt heeft (als ik al een te pakken zou gekregen hebben).

Oei als ik hier zo alles lees hoop ik dat mijn SB bestelling met klaarleggen in de winkel nog doorkomt dan 😂 daar besteld omdat ik 10% korting heb
En de Charizard tin in de Mediamarkt. Hopelijk daar toch ook wat opzij kunnen leggen 🫣

Toch weer ETB's in overvloed overal. Als je beetje moeite doet...

Als je niet moet werken kan dat ja, als ze niets willen opzij leggen wordt het moeilijk.

Mijne van Outpost zouden verstuurd zijn, dus hopelijk morgen. Anders maandag.
Hoop er ook nog eentje te scoren als Bol dropt.

Vandaag wel wat tins toegekomen 🙈

Terug
Bovenaan