Prob not, tenzij er nog stock is, maar reprinten lijkt me weird.Zouden die first partner boxes nog terug in stock komen? Of ben ik er aan voor de moeite ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prob not, tenzij er nog stock is, maar reprinten lijkt me weird.Zouden die first partner boxes nog terug in stock komen? Of ben ik er aan voor de moeite ?
Hier is het gelukt (1 booster bundle)
Bundel online, maar eenhoorns

IdemAl een hele morgen aan het refreshen en natuurlijk start de verkoop tijdens mijn middagpauze![]()
Hoe belachelijk is het dat je dat allemaal mag meenemen?Hier wat geluk gehad met wat ik heb gevonden uit 2 winkels ondanks mega veel volk, was ik 3 klanten later was het 80% minder:
Iemand eigenlijk ETB gevonden? Dat is waar ik vooral op had gehoopt omdat in Nederland ze blijkbaar bij Mediamarkten best wel wat ETB's hadden.
Ik heb gewoon gevolgd wat 20 mensen voor mij deden. Winkel policy was 1 ding van elk en ze hadden best veel verschillende dingen: emboar, meganium, feraligatr, lucario, ... Die voor ons hadden zelfs nog 3 stuks meer per persoon geloof ik.Hoe belachelijk is het dat je dat allemaal mag meenemen?
Ondertussen wel al, idem lokeren, middag levering.. was wel uurke geleden al, dus zal wel weg zijn al.De Dreamland in Lochristi had niets binnen gekregen. De MM iets verder had wel vers gerief. Mocht 1 BB en 1 box kopen.
(spellenwinkel is notoir ondertussen om hun hoge prijzen).