[TCG] Pokémon

MediaMarkt had onlangs keiveel Destined Rivals, dus het kan, toch?
Restocks kunnen zeker, maar ik zou niet het woord keiveel gebruiken :p

Was allemaal relatief snel weg ook weer, is ook altijd hetzelfde, bundles en boxen met losse packs.
ETB's of andere leuke zaken worden meestal niet opnieuw gedrukt of heel beperkt en raken vaak de US niet uit tot bij ons.

Die dat hier wel geraken zijn meteen weg of kosten gewoon de marktprijs.

Restocks kunnen zeker, maar ik zou niet het woord keiveel gebruiken :p

Was allemaal relatief snel weg ook weer, is ook altijd hetzelfde, bundles en boxen met losse packs.
ETB's of andere leuke zaken worden meestal niet opnieuw gedrukt of heel beperkt en raken vaak de US niet uit tot bij ons.

Die dat hier wel geraken zijn meteen weg of kosten gewoon de marktprijs.
True, ETB restocks amper gezien. Idd enkel losse packs.

Onlangs toch een grote restock van White Flare en Black Bolt ETBs. Het kan dus zeker wel 🤞🏻
Was geen mega grote restock en als je ziet hoe snel het weg is voor een set die iedereen vrij snel aan de kant liet liggen..
B&W was ook echt vrij goed geprint, was volgens mij echt gewoon onderdeel van 2de wave stock, effectief reprinten is een ander verhaal.

Ik ben echt blij voor jullie optimisme wel :p

Eens gecontroleerd, €180 voor BB en €60 voor ETB, maar al wel half maart besteld. Met verzendkosten is't zo'n €255 geworden.
Nog een ETB in pre-order, €74 met verzendkosten (ben wel benieuwd of die erdoor gaat komen) en eentje die ik ga fysiek ga oppikken voor €65. Al genoeg centen gespendeerd aan CRI. Die 3 pack blister en de blister met black star promo zijn optioneel.
(ik heb het hier ook eens neergeschreven voor mezelf 🙈 )

Soit, ik ben ondertussen gekraakt voor een box ninja spinner en wat gem 5, nu dat ik zo lang moet wachten op mijn EX-boxen van ASC (als die er al door komen).

CRI ook alles in pre-order aan schappelijke prijzen lokaal, maar wordt laatste set. Ze stoppen met pre-orders, dus als werkende mens met vaste uren maak ik al geen kans meer.

Eens snel in City2 gaan kijken daarnet. MM, niets te zien - Fox&co, wat ik zag, was Fr - HMV, niets te zien - Fnac, tonnen voorraad, in't Frans. 😵‍💫

Oké, net even de set bekeken. Zitten inderdaad wel leuke IRs en SIRs tussen.
Doeme, nog pre-orders ergens? :biglaugh:

Oké, net even de set bekeken. Zitten inderdaad wel leuke IRs en SIRs tussen.
Doeme, nog pre-orders ergens? :biglaugh:

Net bevestigd

Edit: net wakker van mijn treindutje. CRI zijn nog wel een paar winkels die pre-orders gaan doen. Oa CYC.

Terug
Bovenaan