Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tcgviert.com
Damnit, te laat gezienNet mijn pre-order voor Pitch Black gedaan. ETB + BB en verzendkosten €260.
Edit: En net op tijd, want de ETB is al weg.
![]()
Vorbestellungen 🕒
🕒 Vorbestellungen – Sei unter den Ersten! Entdecke die neuesten TCG-Highlights aus beliebten Universen wie✨ Pokémon, 🏴☠️ One Piece, 🔥 Dragon Ball, 🌌 Star Wars, 🐉 Altered, 🧙♂️ Lorcana, 🃏 Yu-Gi-Oh! und vielen mehr! 📦 Versand erfolgt direkt nach Wareneingang – wir bemühen uns, pünktlich zum Release...tcgviert.com
Waren ook op 5 minuten weg, had geluk dat ik de WA-update net gezien had.Damnit, te laat gezien
Chaos Rising daar wel besteld, maar nooit gedacht om in hun Whatsapp te gaan. Best eens doen dus.Waren ook op 5 minuten weg, had geluk dat ik de WA-update net gezien had.
Ik vind WA handiger dan Discord, hangt van shop tot shop af. CYC doet naar mijn gevoel eerder hun voorraad updates op WA, Pocket op discord, maar ik zit ook in de Discord van een paar lokalere shops en daar is Discord handiger. Was de laatste dagen eentje met een goed systeem, sloot zijn website af met wachtwoord vlak voor een drop en communiceerde dat ww dan in Discord eens je kon kopen.Chaos Rising daar wel besteld, maar nooit gedacht om in hun Whatsapp te gaan. Best eens doen dus.
Is dan idd fair tov je eigen klanten.Ik vind WA handiger dan Discord, hangt van shop tot shop af. CYC doet naar mijn gevoel eerder hun voorraad updates op WA, Pocket op discord, maar ik zit ook in de Discord van een paar lokalere shops en daar is Discord handiger. Was de laatste dagen eentje met een goed systeem, sloot zijn website af met wachtwoord vlak voor een drop en communiceerde dat ww dan in Discord eens je kon kopen.

Hier niet gelukt, dus maar wat zard Tins en een 30th anniversary om te openen besteld
Ik kan wel 'em niet bestellen. Knop doet niets![]()

30th?Hier niet gelukt, dus maar wat zard Tins en een 30th anniversary om te openen besteld![]()
Dat geel boxje met de Pikachu kaart met de 30th stamp. 2 packs pfl en 1 Meg, als ik me goed herinner.30th?
Is niet de 30th. Is de Pokémon Day 2026 Collection.Dat geel boxje met de Pikachu kaart met de 30th stamp. 2 packs pfl en 1 Meg, als ik me goed herinner.
tcgviert.com
![]()
Pokémon TCG | Mega Evolution: Chaos Rising (ME04) | 36er Display (EN)
Pokémon TCG – Mega‑Evolution: Chaos Rising – Booster Display (36 Booster) – EnglischBeschreibung:Produktdetails:– Englische Ausgabe– Enthält 36 Boosterpacks– Jedes Booster enthält 10 Karten + 1 Energiekarte + 1 Code‑Karte– Erweiterung: Mega‑Evolution– Chaos Rising– Ideal für Sammler, Spieler &...tcgviert.com
CRI Boosterbox, levering half juni
Maar waar is deze Dreamland?Amai Dreamland bij ons staat vol met Ascended Heroes dozen in de winkel. Zelden gezien![]()

Tielt wingeMaar waar is deze Dreamland?
De EX-boxen kunnen scoren aan €27/stuk online, die liggen thuis ook te 'wachten'.
Maar waar is deze Dreamland?
De EX-boxen kunnen scoren aan €27/stuk online, die liggen thuis ook te 'wachten'.
)