[TCG] Pokémon

Iemand Mega Feraligatr te koop by any chance? Geen zin om Ascended Heroes te gaan rippen eerlijk gezegd, is enige kaartje dat ik wil :D

Net mijn pre-order voor Pitch Black gedaan. ETB + BB en verzendkosten €260.

Edit: En net op tijd, want de ETB is al weg.

Net mijn pre-order voor Pitch Black gedaan. ETB + BB en verzendkosten €260.

Edit: En net op tijd, want de ETB is al weg.

Damnit, te laat gezien

Chaos Rising daar wel besteld, maar nooit gedacht om in hun Whatsapp te gaan. Best eens doen dus.
Ik vind WA handiger dan Discord, hangt van shop tot shop af. CYC doet naar mijn gevoel eerder hun voorraad updates op WA, Pocket op discord, maar ik zit ook in de Discord van een paar lokalere shops en daar is Discord handiger. Was de laatste dagen eentje met een goed systeem, sloot zijn website af met wachtwoord vlak voor een drop en communiceerde dat ww dan in Discord eens je kon kopen.

Laatst bewerkt:
Ik vind WA handiger dan Discord, hangt van shop tot shop af. CYC doet naar mijn gevoel eerder hun voorraad updates op WA, Pocket op discord, maar ik zit ook in de Discord van een paar lokalere shops en daar is Discord handiger. Was de laatste dagen eentje met een goed systeem, sloot zijn website af met wachtwoord vlak voor een drop en communiceerde dat ww dan in Discord eens je kon kopen.
Is dan idd fair tov je eigen klanten.

Bijlagen

• 79983815800__7565B6F8-783C-4302-905B-EC0B98F3F4B2.jpeg
    79983815800__7565B6F8-783C-4302-905B-EC0B98F3F4B2.jpeg
    3,3 MB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan