[TCG] Pokémon

Meh, blijkbaar had ik last van de bug dat het lijkt dat er iets in je winkelkar blijft hangen en daardoor kan je niets meer extra bestellen.

Te laat gemerkt om het te kunnen oplossen.

Edit: maar tussen al de bolteleurstelling door net bericht gehad dat mijn ETB morgen zal klaarliggen in de bakstenenwinkel. Nu enkel hopen dat de internetbestellingen niet te lang op zich laten wachten.

Laatst bewerkt:
In dit geval sturen ze normaal eerst een bericht naar de verkoper met de vraag om de verkoop uit te voeren. Van zodra je iets koopt, of dat nu van een private of professional seller is, beschouwt Cardmarket dat als een bindende overeenkomst. Jij moet dan het artikel krijgen zoals het beschreven en opgelijst werd.

Als de verkoper weigert kan Cardmarket zijn account (tijdelijk?) op vacation mode zetten, waardoor hij enkel nog kan aankopen.
Cardmarket had contact opgenomen met de verkoper om hem aan te sporen de kaart te versturen. Hij was niet bereid hierop in te gaan dus stelde Cardmarket voor dat ik het order annuleerde en zij het prijsverschil zouden bijpassen.
Ik had de kaart gekocht voor €35, maar de verkoper had denk ik gemist in prijs aangezien die €20 lager lag dan de rest, maar Cardmarket heeft toch mooi €30 bijgepast nu de kaart 65€ gaat:clap:

Cardmarket had contact opgenomen met de verkoper om hem aan te sporen de kaart te versturen. Hij was niet bereid hierop in te gaan dus stelde Cardmarket voor dat ik het order annuleerde en zij het prijsverschil zouden bijpassen.
Ik had de kaart gekocht voor €35, maar de verkoper had denk ik gemist in prijs aangezien die €20 lager lag dan de rest, maar Cardmarket heeft toch mooi €30 bijgepast nu de kaart 65€ gaat:clap:
Mooi gebaar van Cardmarket!

Ninja Spinner box is er compleet aan, het leuke aan zo'n kleine set, ik mis maar 2 rares en 4 dubble rares van de base set.
Geen extra hits meer.

Terug
Bovenaan