NemesisBE
Well-known member
Puur geluk. Was me nog nooit gelukt voorheen.Hoe doen jullie dat toch? Hier niets gelukt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur geluk. Was me nog nooit gelukt voorheen.Hoe doen jullie dat toch? Hier niets gelukt.
Cardmarket had contact opgenomen met de verkoper om hem aan te sporen de kaart te versturen. Hij was niet bereid hierop in te gaan dus stelde Cardmarket voor dat ik het order annuleerde en zij het prijsverschil zouden bijpassen.In dit geval sturen ze normaal eerst een bericht naar de verkoper met de vraag om de verkoop uit te voeren. Van zodra je iets koopt, of dat nu van een private of professional seller is, beschouwt Cardmarket dat als een bindende overeenkomst. Jij moet dan het artikel krijgen zoals het beschreven en opgelijst werd.
Als de verkoper weigert kan Cardmarket zijn account (tijdelijk?) op vacation mode zetten, waardoor hij enkel nog kan aankopen.

Mooi gebaar van Cardmarket!Cardmarket had contact opgenomen met de verkoper om hem aan te sporen de kaart te versturen. Hij was niet bereid hierop in te gaan dus stelde Cardmarket voor dat ik het order annuleerde en zij het prijsverschil zouden bijpassen.
Ik had de kaart gekocht voor €35, maar de verkoper had denk ik gemist in prijs aangezien die €20 lager lag dan de rest, maar Cardmarket heeft toch mooi €30 bijgepast nu de kaart 65€ gaat![]()
Da's niet bol zelf die dat verkoopt.

2 Greninja's en welke Pokémon je leuk vindt.Is in deze set enkel de Greninja de gewilde kaart?![]()
Is in deze set enkel de Greninja de gewilde kaart?![]()

met dat er genoeg plaats is in mijn Ninja Spinner/Chaos Rising binder, heb ik de art van de sleeved boosters in mijn map gestopt en gevloekt dat ik die van de vorige sets net weggesmeten heb.2 sleeved packs van bol, twee dikke bricks.
Prob not, tenzij er nog stock is, maar reprinten lijkt me weird.
crazyTot mijn verbazing had de lokale Dreamland de first partner binnengekregen. Toch content dat ik er nog 1 heb kunnen vinden.