2 keer 3 pack blister geript, 1 exke. Signing out.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, 2x Claydol
), 1 Full Art (Emma) en 1 SIR (Cinccino).
Ik heb nu wel geweldig geluk gehad met mijn sleeved boosters en blisters // Daar staat dan tegenover dat ik na 125ish boosters ASC nog steeds geen SIR heb.En ik had op 17 packs: 1IR, 1FA, 3ex...
Tleven is niet eerlijk.

Daar had ik dan wel een SIR na 3 packsIk heb nu wel geweldig geluk gehad met mijn sleeved boosters en blisters // Daar staat dan tegenover dat ik na 125ish boosters ASC nog steeds geen SIR heb.![]()

Toch een beetje een gokverslaving geworden? Je kan je maandinkomen er door jagen in een Lottoshop maar ook in een Pokémon-shop. Wat is het ergste?

ZzzzzToch een beetje een gokverslaving geworden? Je kan je maandinkomen er door jagen in een Lottoshop maar ook in een Pokémon-shop. Wat is het ergste? Pokémon kan aangeklaagd worden mbt het aanzetten tot gokken en onverantwoord blijven kopen van cards door users. Als Zuckerberg het moet gaan uitleggen mbt het verslavende karakter van Facebook, dan is m.i. de ceo van Pokémon de logische volgende in de rij.
Pokémon kan aangeklaagd worden mbt het aanzetten tot gokken en onverantwoord blijven kopen van cards door users. Als Zuckerberg het moet gaan uitleggen mbt het verslavende karakter van Facebook, dan is m.i. de ceo van Pokémon de logische volgende in de rij.
.
De laatste sets hebben echt net vaak leuke gen 1-3 Pokémon lol. Elke set meerdere IR's. 30th gaat een ramp worden, of all sets good luck.Waar heb je de beste kans later dit jaar om een ETB te kopen voor de 30th anniversary set? De meeste sets interesseren mij niet omdat er weinig gen 1 en gen 2 Pokemon in zitten. Van de 30th anniversary wil ik wel eens een ETB kopen als die ergens voor een normale prijs verkocht wordt (en wat is een normale prijs tegenwoordig?)
Ik ga tegenwoordig altijd naar mijn lokale Dreamland bij een nieuwe set. ETB was 59.99 maar is sinds chaos rising naar 79.99 gegaan. Bol is ook een optie voor een goedkopere prijs maar das altijd een beetje geluk hebben of je optijd erbij bent.Waar heb je de beste kans later dit jaar om een ETB te kopen voor de 30th anniversary set? De meeste sets interesseren mij niet omdat er weinig gen 1 en gen 2 Pokemon in zitten. Van de 30th anniversary wil ik wel eens een ETB kopen als die ergens voor een normale prijs verkocht wordt (en wat is een normale prijs tegenwoordig?)